Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wens elkaar een gezond, schadevrij en gelukkig 2017!

This site may earn commission on affiliate links.
Eerste prikkel van de Teslamicrobe bracht mij op dit forum, zeer snel kwam ik in contact met een forumlid die dezelfde dag nog tot bij mij thuis kwam, tekst, uitleg en een proefrit gaf waarna ik helemaal 'verkocht' was, de bestelling van mijn S volgde snel en sinds maart 2016 al bijna 40k km volop genoten.
Aan iedereen nog vele veilige Tesla kilometers met tal van updates en niet te vergeten een voorspoedig en gezond 2017
 
Hier ook genoten van de Tesla, oude bekenden, nieuwe aanwas en telkens weer nieuwe kennis die ik hier op doe. Het jeukt aan alle kanten maar ik heb mijzelf plechtig beloofd DIT jaar geen nieuwe Tesla te kopen;). Een mooie afsluiting vanavond en ben benieuwd wat voor verrassingen er in 2017 allemaal weer komen. Kijk alvast uit naar m'n bezoek aan Fremont in Januari.

Je schreef dit op de laatste dag van 2016 en je had het over 'DIT' jaar ;):D.

Iedereen een Gelukkig, Gezond en Teslarijk jaar toegewenst !
 
Beste wensen en dank voor alle info, tips, grappen, Ik heb alleen @driesvdhoek in persoon ontmoet, maar toch lijk ik velen van jullie al goed te kennen. Zo goed dat mijn vrouw jaloers begint te worden van dit forum.

Ik kijk uit naar de zomer zodat we wat meer praatjes kunnen maken aan de SUCs. Met de winter komt het er niet meer zo van.
 
  • Like
Reactions: HWS and basvk
@Phil V : een tip, om het jaar goed te starten : een deelname aan de E-Rally is de kans bij uitstek om heel wat forumleden te leren kennen.
Samen met pakweg 100 andere Tesla-rijders een dagje rustig cruisen door Nederland en België; meestal met partner en velen ook met kinderen.
Ideaal om bij te praten; en ook de partners kunnen dan hun smart delen (over het leed dat wij hen aandoen sinds wij aangestoken zijn door het Tesla-virus)

Bovendien steun je meteen ook een goed doel; dus ook het geweten is gesust ;-) ,-)
(en zo treffen wij mekaar ook eens IRL)

Next edition: zaterdag 20 mei 2017.
 
Last edited:
dus ook het geweten is gesust ;-) ,-)
Bij de aankoop en net erna had ik daar inderdaad wat last van.
Ben in therapie geweest op dit forum en er volledig bovenop.
Als je ziet wat een vooruitgang de techniek maakt op basis van onze testritten ( beschouw mezelf niet als pionier, maar toch help ik mee in de verdere EVolutie).
Er is een ICE minder, de wereld mss iets schoner en zeker veiliger.
Verder heb ik een Amerikaans gezin een jaar te eten gegeven, een Belgische verkoper misschien een maand en ik ben ambassadeur voor twijfelaars. Er is een schone fabriek mee gefinancierd en we zijn wat minder afhankelijk van de fossiele maffia.
Ook op gebied van veiligheid heb ik het geluk gehad om nog net de AP te kunnen zien upgraden. Het voelt goed om een deel van de big data te zijn.
Naast welzijnswerk is ekonomische en technologische vooruitgang even nodig voor deze wereld.
Geld mag rollen.
Wat de e-rally betreft. Nog wat kalenderproblemen waar aan gewerkt wordt.