Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wereld record E-auto's Berlijn - 23 mei

This site may earn commission on affiliate links.
@drdnl Leuk dat je ook gaat. John van AnalysiZ gaat ook mee. We zijn nu met z'n vieren.

Zullen wij elkaar onderweg treffen? Vanuit Utrecht zal je over de A28 en de A1 naar Emsbüren rijden.
EnstT en ik verwachten in Emsbüren rond 11:15 uur aan te komen. Leuk om elkaar daar te ontmoeten?!
John ontmoeten we vervolgens in Lauenau.

Heb je je al bij de organisatie aangemeld? Dat kan per email. Zie bovenstaande link van het Duitse forum. Zij kunnen vervolgens een hotelkamer voor je regelen.

John neemt walkietalkies mee.

Heren; Het wordt vet mooi weer. Zondag droog, maandag en dinsdag zonnig met gematigde temperaturen!
 
Al aangemeld, al was ik, als ik eerlijk ben, van plan jullie allemaal te vermijden ivm laadtijden :)

Maar als je een stel ziet, donker (m) en blond (v) haar, leeftijd 31 en 26 met een donkergrijze tesla, kom gerust hoi zeggen. Weet nog niet hoe laat ik vertrek en of ik die route ga nemen*, maar ik voorspel dat wij elkaar vanzelf tegenkomen :)

*Twijfel nog of ik katten alleen thuislaat of niet, zo niet, dan moet ik langs Arnhem.