Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
12 januari, en ik ben vrijdag gebeld door mijn DS dat ie over ong. 4 weken opgehaald kon worden. Even doorgevraagd en vernomen dat ie op de Maersk Missouri staat.

OK dan moeten we dus haast wel op dezelfde staan lijkt mij. die van mij was tenslotte 6 dagen eerder klaar nou ben benieuwd of ik morgen iets van deDS te horen krijg :wink:

- - - Updated - - -

Wow !

Als ik deze topic passeer voel ik gewoon de zenuwachtigheid, het angstzweet en de gespannen sfeer… . :scared:

Nog even geduld jongens, hij komt er aan… .

HAHA ja geweldig toch bij welk ander merk heb je dat nou. Ik zei het vanochtend nog tegen een maatje van me "heb al zoveel auto's in bestelling gehad maar nooit eerder dit ongeduld meegemaakt" :crying:

- - - Updated - - -

Klopt, maar zoals ik een paar posts terug al in een tabel liet zien, doet ie na Antwerpen Rotterdam aan.
En geloof mij, dat bootje is onder constante monitoring hier!

Schermafbeelding 2016-02-07 om 20.22.59.png


Ivo hier kunnen we hem goed in de gaten houden deze site is meest up to date AIS heeft te beperkte dekking. rode stip is de positie van vanmiddag dus hij is inmiddels alweer een stukkie onze kant op
 
Toch straf dat er bij het bestellen van een MS nu plots staat levering juni voor een 70D en mei voor 90D.
Gelukkig heb ik mijne 2 weken geleden besteld en toen was levering maart voorzien.
Hebben ze plots veel meer verkocht? :wink:
Zal met de voorraad van de 70 packs te maken hebben. Bovendien stopt deze weken de productie voor de EU weer en gaat men weer maximaal draaien voor de US
 
HMMM, vreemd er staat kennelijk een halve MS in Tilburg voor me klaar het is wachten op de overige onderdelen. Goede nieuws is dat we nog steeds voor begin maart gaan met de levering. Komt nu toch wel dichtbij gelukkig ;-)

HMMM inderdaad :mad:
2 weken geleden melding dat de wagen bijna in Rotterdam was en binnen 3 a 4 weken geleverd zou worden. :smile:
1 week geleden, hij staat in Tilburg voor assemblage :biggrin:
Deze week, vraag naar statusupdate en mogelijk te verwachten leveringsdatum (RE: DS in verlof, dan maar even bij mijn initieel contactpersoon ten rade)
Collega van DS belt me met de fantastische mededeling dat mijn MS net vertrokken is in Amerika :scared: :cursing:
Hopelijk heeft mijn DS "beter" nieuws wanneer hij terug uit verlof is (volgende week) :crying:
 
En, nog een beetje kunnen slapen? succes straks!
geniet van die eerste aflevering ( een tweede keer is niet meer hetzelfde:wink:)

Het is welliswaar de tweede aflevering, maar na drie maanden ICE rijden voelt het toch als een eerste levering. Ik kijk er (weer) enorm naar uit.
Om 11 uur met de trein en om 13.30 uur worden we van het station opgehaald. Dat was de vorige keer niet zo goed geregeld.
Nog 4 uurtjes!!