Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mocht iemand niet lang willen wachten...

Eind Maart (of in overleg evt. eerder) is er een Titanium 70 met Beige Next Gen, Obeche glanzend, zwarte alcantara hemel met Panodak, Premium interieur, Luchtvering (AP hardware, dus nog te activeren) beschikbaar........ op dit moment 1800 km op de teller... ik vind het zelf een koopje:wink:
 
Het verlossende mailtje de boot is vertrokken uit New York, waarschijnlijk levering in de week van 7 maart...
Schermafbeelding 2016-02-12 om 15.49.45.png
 
Zo net weer thuis. Wat een super ervaring weer. Opgehaald van het station (natuurlijk in een model S). Daarna korte uitleg over de assemblagehal en vervolgens alles over de auto. Het is mijn tweede Model S, maar de eerste met autopilot dus dat is allemaal tot in de puntjes uitgelegd. Toen naar huis in Hengelo. Mooi ritje van 170 km. Wat is die autopilot super, ben er nu al verslaafd aan. Ben echt positief verrast hoe goed het werkt.
Een super dag dus. Straks maar weer een rondje rijden.
0b921eda9d3fcd9f8662467b4713400c.jpg
a7f30a78f51d81bf0260c10f95aca7b9.jpg
b94f8e16f168c58abb182f57eb9c8ba1.jpg
 
Last edited:
Dan staan onze auto's waarschijnlijk op dezelfde boot. Levering week van 7 maart.

mannen ik doe mee gelukkig ook de bevestiging van 7 maart gekregen nu kan het aftellen echt beginnen. YES

- - - Updated - - -

Zo net weer thuis. Wat een super ervaring weer. Opgehaald van het station (natuurlijk in een model S). Daarna korte uitleg over de assemblagehal en vervolgens alles over de auto. Het is mijn tweede Model S, maar de eerste met autopilot dus dat is allemaal tot in de puntjes uitgelegd. Toen naar huis in Hengelo. Mooi ritje van 170 km. Wat is die autopilot super, ben er nu al verslaafd aan. Ben echt positief verrast hoe goed het werkt.
Een super dag dus. Straks maar weer een rondje rijden.
0b921eda9d3fcd9f8662467b4713400c.jpg
a7f30a78f51d81bf0260c10f95aca7b9.jpg
b94f8e16f168c58abb182f57eb9c8ba1.jpg

Gefeliciteerd Ton gelukkig komt onze MS er nu ook aan.
 
Ai ai de afleverdatum van mn 70D is een maandje uitgesteld. Van eind april/mei naar eind mei/juni. Ik had mei 2016 aangevinkt bij bestelling (einde lease). Grote vraag naar 70D tegenwoordig?
Ze maken de auto's voor EU in de 1e 6 weken van een kwartaal, met levering in de laatste 4 weken van hetzelfde kwartaal.
In april gaan ze jouw auto dan maken, waardoor die inderdaad eind mei / begin juni pas hier is.
 
Ze maken de auto's voor EU in de 1e 6 weken van een kwartaal, met levering in de laatste 4 weken van hetzelfde kwartaal.
In april gaan ze jouw auto dan maken, waardoor die inderdaad eind mei / begin juni pas hier is.
Handig om te weten als je besteld.
Paar weken later bestellen kan dan plots paar maanden later worden.
Had ikzelf nog nergens gehoord of gelezen en hebben ze bij Tesla zelf ook niets van gezegd.
Zelf definitief besteld op 23/1 en levering verwacht einde maart/april :smile: