Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Leuk om jullie berichten te lezen hier.

In 2009 was er sprake van een grote Tesla en meldde ik mij aan op dit forum om alles in de gaten te houden.
Uiteindelijk, na ruim 4(!) jaar wachten, reserveren, wachten, bestellen, wachten, en een drie keer uitgestelde levering is in nov.2013 toch alles goed gekomen.

Ook na ruim twee jaar rijden en 105.000km is het iedere dag weer een groot plezier in de S te stappen.
Hou dus nog even vol!
:wink:

Positivo ! Daarbij valt dit alles in het nietsss..:biggrin: ...
 
Ivo en ik zitten volgens mij op dezelfde golflengte op dit vlak ;)

Dan sluit ik me graag bij jullie aan. Ivo succes morgen en veel plezier. We zien je ervaringen hier weer graag voorbij komen.

- - - Updated - - -

Proficiat ! en heel veel plezier!

- - - Updated - - -

Ik ben ook zeer tevreden over mijn DS.
Alle mailtjes worden in ieder geval snel beantwoord! Ik kan alles vragen, alles wordt uitgezocht!

..en ben net gebeld dat de aflevering plaatsvindt op 11 maart om 12:00 in Tilburg ( ..uiteraard):biggrin:

De Center Console was er nog niet. Daarover word ik gebeld en die monteren ze dan in Duiven.

Hey Pascal, dan zien we elkaar bij de levering en we zijn hier ook al bijna buren ;-)

Nou maar hopen dat er niets tussen komt.
 
Bedankt Sander, ik zal ze zeker delen!

Veel plezier vandaag!

De afleverproblemen (waaronder de slechte communicatie) zijn in mijn optiek voor een groot deel te wijten aan het kwartaalcircus mbt het behalen van de zo hoog mogelijke aflevergetallen. Hierdoor veroorzaakt Tesla zelf een logistieke nachtmerrie waarbij de drukte in de laatste maand van het kwartaal idioot hoog is, terwijl de eerste anderhalve maand vrijwel niets te doen is.

Daar zou Tesla mee op moeten houden.
 
Ik kan eindelijk dit draadje verlaten.

image.jpeg


image.jpeg


"I Feel Good"

Nu alleen de Road-Head mode uitproberen... Ik bedoel Autopilot...:redface:
 
  • Like
Reactions: Noelis