Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Die hebben ze hier ook.
FILE0733.JPG
 
geen all wheel drive en 0-100 tijd is letterlijk oneindig lang
Sommigen hebben wel awd, en het karretje niet, maar die bal is sneller op de 100 dan een P90D hoor :) Overigens - Geen Falcon Wing deuren is ook geen wachttijd :p

Anyway - qua wachttijden-informatie-deling: bestelling is afgelopen week 'betaald' en met oude RN nummer RN6888... nu reeds voorzien van VIN (zie profiel voor details). We gaan zien hoe het loopt!
 
Ze hadden er trouwens net een nieuwe update opgezet. Als ik het pookje drie keer aantik gaat de auto vliegen! Het schijnt een test te zijn, zelfvliegende auto's. Gaat probleemloos, alleen de landing was even spannend... ;)
Dat went vanzelf. Ik heb uiteindelijk een groot stuk in de achtertuin laten asfalteren en daar een gele H op laten schilderen. Net als de plekken waar je ooit geladen hebt staat er nu een H in mijn navigatiescherm. Die tip je even aan met je vinger en de auto landt daar vervolgens soepeltjes. Kuch.
 
En is het kunnen doorgaan Azlan?
Wij normaal morgen om 10u, daarnet telefoon dat het morgen niet zal gaan en pas voor zaterdag is.
Aangezien het echt niet anders kan en dat het voor ons pas binnen week of 2 zou passen toch verzet naar morgen 18u. Wagen komt vanavond pas toe... (normaal gezien was het zelfs al mogelijk vanaf 21 maart)

Telkens opnieuw hetzelfde liedje, ik vind het jammer dat zo een merk en toch wel dure wagen zo omgaat met zijn klanten. Ze kunnen dit toch veel beter/eerder communiceren?
 
En is het kunnen doorgaan Azlan?
Wij normaal morgen om 10u, daarnet telefoon dat het morgen niet zal gaan en pas voor zaterdag is.
Aangezien het echt niet anders kan en dat het voor ons pas binnen week of 2 zou passen toch verzet naar morgen 18u. Wagen komt vanavond pas toe... (normaal gezien was het zelfs al mogelijk vanaf 21 maart)

Telkens opnieuw hetzelfde liedje, ik vind het jammer dat zo een merk en toch wel dure wagen zo omgaat met zijn klanten. Ze kunnen dit toch veel beter/eerder communiceren?


Deze keer wel gelukt, was al eens uitgesteld..