Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • 2014-02-23 15.12.35.jpg
    2014-02-23 15.12.35.jpg
    990.8 KB · Views: 490
  • 2014-02-23 15.13.18.jpg
    2014-02-23 15.13.18.jpg
    676.8 KB · Views: 467
  • 2014-02-23 15.13.59.jpg
    2014-02-23 15.13.59.jpg
    904.5 KB · Views: 478
Klopt, het is een 'gewone' 85KWh.

Daar zit het 'm niet in volgens mij. Ik heb ook een 'gewone' 85 besteld op 11 december en ik mag de auto op 31 maart al ophalen. Mijn compagnon heeft op dezelfde dag een 60 besteld en haalt 'm ook 31 maart op.

Wel gaven ze oorspronkelijk idd mei-juni op, maar daar kregen we dus eind januari een belletje over dat ze de auto in maart konden leveren.
 
Klopt, het is een 'gewone' 85KWh.

Inderdaad weinig gewoon aan deze bolides. :) Succes met wachten, ik voel met je mee! ;)

- - - Updated - - -

Daar zit het 'm niet in volgens mij. Ik heb ook een 'gewone' 85 besteld op 11 december en ik mag de auto op 31 maart al ophalen. Mijn compagnon heeft op dezelfde dag een 60 besteld en haalt 'm ook 31 maart op.

Wel gaven ze oorspronkelijk idd mei-juni op, maar daar kregen we dus eind januari een belletje over dat ze de auto in maart konden leveren.
Op de P versies zit een prioriteit levering en dat lijkt toch te kloppen.
Maar gezien dat ze zoveel mogelijk willen verkopen in Q1 krijgt volgens mij alles prio. :)
 
Wacht, ik vergeet iets te vertellen :redface:
Bij de bestelling kon ik aangeven wanneer ik hem geleverd wilde hebben, april, mei, juni, ...
Ik heb toen gekozen voor juni. Dat kwam mij financieel (BTW enzo) beter uit. Echter, later kreeg ik daar een beetje spijt van en toen heb ik gebeld of het toch nog april kon worden. Dat ging niet lukken, maar mei kon nog wel.
Zodoende. Dus ik ben een niet representatief geval denk ik.

@Alain13: Dank je, hoe meer ik me in de auto verdiep, hoe moeilijker het wachten wordt :)
 
Inderdaad...wachten is echt wardeloos. Ik troost mezelf elke dag door het hele forum door te lezen :tongue:..

Ik denk wel elke dag als ik in mijn bmw rijd dat ik het geluid en het degelijk duitse afwerking en sport stoelen misschien wel ga missen...
 
Inderdaad...wachten is echt wardeloos. Ik troost mezelf elke dag door het hele forum door te lezen :tongue:..

Ik denk wel elke dag als ik in mijn bmw rijd dat ik het geluid en het degelijk duitse afwerking en sport stoelen misschien wel ga missen...
ik rijd nu al vanaf half december in een C3 diesel.
ik was een A7 gewend.
nog 14 nachtjes wachten.:cool:
 
Inderdaad...wachten is echt wardeloos. Ik troost mezelf elke dag door het hele forum door te lezen :tongue:..

Ik denk wel elke dag als ik in mijn bmw rijd dat ik het geluid en het degelijk duitse afwerking en sport stoelen misschien wel ga missen...
En dan komt de dag dat je al twee maanden in je Tesla rondrijdt, en opeens weer in een BMW komt te zitten. Zeg, als leenauto, omdat ze wat kleine dingetjes aan je Tesla gaan verbeteren. Je kijkt om je heen, het voelt als een warm bad, alles zo vertrouwd, en je denkt een tikje weemoedig: "Tja.. het was echt wel _mijn_ merk"..

En dan druk je op de Start knop. En de glimlach verdwijnt meteen, om plaats te maken voor een soort geïrriteerde verbazing. Waarom maakt dit ding al herrie terwijl ik nog gewoon stilsta? Waarom trilt de pook? En dan ga je rijden, en het wordt alleen maar erger. Wat is dat rare geluid wat steeds hoger wordt, dan moet je weer aan een pookje trekken, en dan gaat het weer omlaag om meteen weer omhoog te klimmen, en dat tot 6 keer toe als je pech hebt.. Bizar?!? Wat _is_ dit??

En (tenzij je in een M3 of 535d zit oid): waarom gebeurt er amper wat als ik op het gaspedaal druk??

(Waar gebeurd :biggrin:)
 
Bij mij ook deze week RN nummer vervangen door VIN. 17 december 2013 besteld. Verwachte levering mijn S60: Eerste helft mei.

- - - Updated - - -

Ben erg benieuwd Pebell, hoe het mij gaat bevallen. Ik lever mijn X5 3.0i benzine er voor in... dan gebeurt er ook wel wat als ik op het pedaal druk...
 
Bij mij ook deze week RN nummer vervangen door VIN. 17 december 2013 besteld. Verwachte levering mijn S60: Eerste helft mei.

- - - Updated - - -

Ben erg benieuwd Pebell, hoe het mij gaat bevallen. Ik lever mijn X5 3.0i benzine er voor in... dan gebeurt er ook wel wat als ik op het pedaal druk...

het verschil is: wanneer je het pedaal van de X5 in trapt, gebeurt er niets, een fractie later gebeurt er wel wat.
Wanneer je de pedaal bij de S in trapt, dan gebeurt "het" wel.