Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Final invoice is een zeer goed teken! Had je zelf om een datum gevraagd of zo vroeg mogelijk? Als er 10 augustus staat is dat de richttijd die je DeS gaat aanhouden. Even bellen met hem/haar en het is snel duidelijk, mochten ze geen tijd hebben - bel even met hoofdkantoor in Amsterdam die kunnen het ook zo voor je opzoeken en dat vinden ze vaak nog leuk ook :)

Laatste & loodjes - en het is allemaal waar, zodra je de sleutel hebt, ben je alles vergeten :rolleyes:
 
Kleine update... Mijn 90D is de 26e van de boot gekomen in Rotterdam. De tracking-site geeft nog steeds aan als laatste status 'Vessel departed'. De Maersk Montana is inmiddels al in Bremen geweest en nu al weer onderweg naar Norfolk. Wel stond 28 augustus de Final Invoice klaar op Mijn Tesla. Met als levering 10 augustus... geen idee of ze die factuur opstellen als de MS Tilburg binnen gebracht wordt of geautomatiseerd na een x aantal dagen.... Mijn Tesla geeft nog steeds aan 'onderweg vanaf de fabriek'.

Interessant. Als ik de info van eTracking | Logisuite combineer met de dienstregeling van Maersk, concludeer ik dat mijn 90D waarschijnlijk op de Maersk Iowa zit. Die is nog onderweg; een week later dan de Maersk Montana.
De Iowa is op 21 juli uit Norfolk vertrokken; kort daarna kreeg ik het bericht van mijn DeS dat mijn 90D op de boot zit. Verwachte aankomst: 31 juli Antwerpen; 2 augustus Rotterdam. Hij komt steeds dichterbij...
Op 28 juli had ik ook de Final Invoice klaarstaan. Bij mij staat daar als leveringsdatum 15 augustus. De laatste email van mijn DeS noemde de week van 15 augustus. My Tesla noemt nog steeds eind juli - augustus.
Ik verwacht dat My Tesla een update zal krijgen als de auto in de fabriek in Tilburg aankomt en daar in het systeem ingevoerd wordt.

[Edit]
Mijn vakantie is al achter de rug; dit jaar nog met mijn Peugeot 607 naar Oostenrijk geweest. De vakantie was wel een goed middel om het wachten wat te bekorten, maar nu ik weer terug ben is de Tesla-koorts weer in alle hevigheid terug
[/Edit]
 
En nu de oversteek bezig is vergeten ze de exacte positie door te geven...

Maar als Tessie er is, wil de ganse buurt en vele vrienden meerijden. Als ik 5 EUR aanreken per passagier zal ik haar binnen de maand terugbetaald hebben. Maar dat zal dan wel niet legaal zijn vrees ik.

Dat van die laatste loodjes is dus spijtig genoeg wel waar. Maar volgende week nog een weekje Provence (met de Hyundai), dan nog een weekje geduld en met een beetje goodwill van Tilburg rijd ik tegen 27 augustus naar het familiefeestje met onze Tessie.
 
De boten geven hun positie af als ze in de buurt van de kust zijn. Zodra ze onder Ierland varen heb je weer continu updates....
Mijn CFR tracking staat nog steeds als Vessel departed maar hoorde vanochtend dat de MS in Tilburg staat. Assemblage en tests gaan deze en volgende week gebeuren....
 
Maar als Tessie er is, wil de ganse buurt en vele vrienden meerijden. Als ik 5 EUR aanreken per passagier zal ik haar binnen de maand terugbetaald hebben. Maar dat zal dan wel niet legaal zijn vrees ik.
Het is natuurlijk wel de bedoeling, al dan niet tegen betaling, dat je al die mensen een keertje mee laat rijden.
Los van de leuke reacties die je krijgt (verveelt nooit, geloof mij) is het natuurlijk dè manier waarop we dit bijzonder goedaardige virus verspreiden! :cool:
 
Dit is hem geworden :

- MS 75D
- Pearl white multi coat
- Panorama dak
- cyclone velgen
- next gen zwarte stoelen
- zwarte hemel bekleding
- premium pakket
- intelligente luchtvering
Mooie config. Geen auto pilot zou niet meer zonder kunnen, of activeer je die later?

De Nieuwe velgen lijken die niet fel op cyclone. Er was in ander topic leveringsissue met de grijze stoelen
 
Interessant. Als ik de info van eTracking | Logisuite combineer met de dienstregeling van Maersk, concludeer ik dat mijn 90D waarschijnlijk op de Maersk Iowa zit. Die is nog onderweg; een week later dan de Maersk Montana.
De Iowa is op 21 juli uit Norfolk vertrokken; kort daarna kreeg ik het bericht van mijn DeS dat mijn 90D op de boot zit. Verwachte aankomst: 31 juli Antwerpen; 2 augustus Rotterdam. Hij komt steeds dichterbij...
Op 28 juli had ik ook de Final Invoice klaarstaan. Bij mij staat daar als leveringsdatum 15 augustus. De laatste email van mijn DeS noemde de week van 15 augustus. My Tesla noemt nog steeds eind juli - augustus.
Ik verwacht dat My Tesla een update zal krijgen als de auto in de fabriek in Tilburg aankomt en daar in het systeem ingevoerd wordt.

[Edit]
Mijn vakantie is al achter de rug; dit jaar nog met mijn Peugeot 607 naar Oostenrijk geweest. De vakantie was wel een goed middel om het wachten wat te bekorten, maar nu ik weer terug ben is de Tesla-koorts weer in alle hevigheid terug
[/Edit]

Hoe heb je de Maersk dienstregeling kunnen tracken?