Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Oh, die van mij is vandaag gewijzigd van "eind januari - februari" naar "februari - begin maart 2017"

Hey,

Hetzelfde bootje hier, bestelling 29/10. Eerst was het "februari", dan "februari - begin maart" en nu zelfs al "maart - begin april"..

The waiting is the worst part of it :confused:.

Niet wanhopen!
Bij de meesten onder ons is op een gegeven moment ook de afleverdatum enkele weken achteruit geschoven geweest, wordt bij nagenoeg iedereen na een paar weken terug gezet op oorspronkelijk window… .
Volhouden jongens, de beloning is groots !! :):cool:
 
Volgende week vrijdag is het dan eindelijk zover. Ik mag mijn Model S gaan ophalen.

-bestelling geplaatst in juni, met gevraagde afleverdatum van 'eind okt, begin nov'.
-'eind okt, begin nov' werd uiteindelijk 'eind nov, begin dec'.
-ophalen op 2 dec (30 nov was eerste mogelijkheid, maar dat paste van mijn kant niet)

Nu nog winterbanden uitzoeken. De rest (verzekering/wallcharger) is allemaal geregeld.
 
  • Like
Reactions: Kire and Firebird
Als dat de komende twee weken mogelijk wordt kan ik altijd nog wijzigen... Veel langer wil ik niet meer wachten. ..maar heb met m'n huidige P85 nog nooit het gevoel gehad dat ik liever een veel grotere accu zou willen hebben.. Voelt dan voor mij een beetje zoals extra betalen om nog sneller te kunnen optrekken (P100D) terwijl je dat in de praktijk zelden doet...
 
Als dat de komende twee weken mogelijk wordt kan ik altijd nog wijzigen... Veel langer wil ik niet meer wachten. ..maar heb met m'n huidige P85 nog nooit het gevoel gehad dat ik liever een veel grotere accu zou willen hebben.. Voelt dan voor mij een beetje zoals extra betalen om nog sneller te kunnen optrekken (P100D) terwijl je dat in de praktijk zelden doet...
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Maar zijn er niet weer aantrekkelijk kortingen richtingen eind van het 4e kwartaal ? en meteen weer rijden
 
kortingen....Zinnige opmerking, maar dit is de configuratie die ik wil... zie mezelf daar toch niet zo snel consessies op doen...
En direct rijden.. tja, twee, drie maanden langer in een P85 is geen straf natuurijk.... en.daartegenover staat jaren rijplezier in de gewenste configuratie.. En ik denk dat over enkele jaren een SuC-vrije auto voor een betere prijs verkocht kan worden dan een auto die die optie niet heeft. Voor mezelf zal het qua jaarlijkse kosten niet zo veel uitmaken.
 
vandaag bij aflevering dit ook even aan mijn DES gevraagd, en die zei dat het na 1 april idd "helaas pindakaas" zou zijn....vertelde wel dat betaald superchargen een pilot was, en niet zeker of dat altijd zou doorgaan (had ik zelf gemist)....
Straf, aangezien ze tegenwoordig in Gent exact mijn configuratie op stock hebben staan (ik heb in Antwerpen besteld).

Morgen eens polsen of ik van mijn custom order niet kan switchen naar een (100% identiek, op de VIN na) stock-model.