Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Bestelling definitief op 4-12, zondag in Tilburg aangekomen, woensdag gebeld, vandaag opgehaald!
90D, AP2, Wat een plezier - en wat een verbetering tov model 2013.

IMG_5824.jpg
 
Gefeliciteerd Egbert, ben benieuwd hoe snel je aan de AP verslaafd raakt. Hoop dat ie snel het nivo van de AP1 gaat overstijgen.

Voorlopig - na 250 km - doet AP2 nog niets.. zelfs geen cruise control.. -;) morgen verder kalibreren!
AP1 inmiddels wel ervaren door gebruik leenauto gedurende een weekend... erg relaxed en een stuk veiliger, gegeven dat je blijft opletten.
 
Trouwens heeft iemand hier ervaring met alloygators om de velgen te beschermen ?

Eigenlijk zijn er twee kampen:
Het ene kamp vindt ze foeilelijk en rijden voorzichtig om geen schade te krijgen en laten de velg bij schade repareren.
Het andere kamp zegt: goede bescherming tegen stoepranden, geen probleem qua uiterlijk.
Feit is dat er veel Tesla's rijden met velgschade; dus schade loop je gemakkelijk op.
Ik zou zeggen: kijk even naar de oplossing en besluit daarna of je het doet of niet.
 
Gisteren telefoon gehad uit Tilburg, auto is door laatste inspectie heen. Afspraak gemaakt om dinsdag op te halen. Moet wel vandaag nog wel de winterbanden laten wisselen want een inruil Tesla moet op zomerbanden staan.
Alloygators inmiddels ook aangeschaft , met dank aan Maarten !
 
Die van mij zit er nog niet bij denk ik, sta voor levering eind maart. Zijn er anderen die ook wachten op levering eind maart? Gisteren is het containerschip Barbara van MSC uit NY vertrokken met bestemming Rotterdam, ETA 28-3. Status op My Tesla is nog niet gewijzigd.

Er waren er zo'n 160 Tesla's aan boord, zo is de binnenvaart toch voor velen het hele jaar door de "pakjesboot" als met Sinterklaas. ;)