Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo, ik ben nieuw hier.

Model S 75D besteld op 28 juni 2017, een week later op 1 juli bevestigd.

Nog een week later in productie en na enkele dagen reeds op weg naar de haven.

Verwachte levering: eind augustus/september.

Ik klaag niet hoor maar dit gaat toch bijzonder snel? En precies wel sneller dan wat ik hier in deze thread lees?
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Waar kan ik op my tesla.com de status zien van mijn 75D.
Besteld op 20/6 en volgens tesla Groningen geproduceerd op 5/7.
Maar op my tesla kan ik hier niets van terug vinden.

Als je naar MyTesla gaat en inlogt zie je als het goed is je Auto in beeld . Daaronder is een kopje "Uw voertuig" waar je het type en de specs kunt zien, je VIN en je geschatte levertijd. Het andere kopje under je auto is "Wat gebeurt er nu" bij mij staat er bijvoorbeeld "Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek." In jou geval zal daar
 
Als je naar MyTesla gaat en inlogt zie je als het goed is je Auto in beeld . Daaronder is een kopje "Uw voertuig" waar je het type en de specs kunt zien, je VIN en je geschatte levertijd. Het andere kopje under je auto is "Wat gebeurt er nu" bij mij staat er bijvoorbeeld "Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek." In jou geval zal daar
Je ziet enkel de huidige status, normaal gezien staat er nu dat hij in transport is naar de haven.
 
Een Tesla bestellen is wel een rollercoaster zeg... In de tijd dat ik de auto heb besteld (75D) is er een seconde van mijn 0-100 tijd afgehaald, zijn er geruchten dat er misschien wel een grotere batterij inzit dan de 75kWh en zojuist zie ik dat Smart Air Suspension vanaf nu standaard is op alle Model S. Daar mijn auto nog steeds op "Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek." staat hoop ik dat ik ook deze upgrade meekrijg. Ik zal er in ieder geval maar weer eens een mailtje naar Tesla op wagen.
 
Het houdt je in ieder geval bezig ;).
Overigens zie ik ook dat de prijs van de auto in mijn geval met 3,5k omlaag is gegaan. Iemand enig idee of ik dat verschil wellicht ook nog op de eindafrekening ga terugzien? (op zich heb ik natuurlijk een akkoord voor het hogere bedrag, maar het zou mooi meegenomen zijn)
Je betaald het bedrag waarvoor je het contract bent aangegaan. De prijs veranderd niet in je nadeel maar ook niet in je voordeel. Als je extra optie's krijgt heb je mazzel. Je kunt je auto annuleren en opnieuw configureren, je moet dan wel weer opnieuw achteraan sluiten.
 
Een Tesla bestellen is wel een rollercoaster zeg... In de tijd dat ik de auto heb besteld (75D) is er een seconde van mijn 0-100 tijd afgehaald, zijn er geruchten dat er misschien wel een grotere batterij inzit dan de 75kWh en zojuist zie ik dat Smart Air Suspension vanaf nu standaard is op alle Model S. Daar mijn auto nog steeds op "Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek." staat hoop ik dat ik ook deze upgrade meekrijg. Ik zal er in ieder geval maar weer eens een mailtje naar Tesla op wagen.

Ben benieuwd naar de reactie. De snellere 0-100 tijd heb je sowieso (alle auto's geleverd na 1 juli) en aangezien je auto nog niet geproduceerd is denk ik dat je geluk hebt :)
 
Je betaald het bedrag waarvoor je het contract bent aangegaan. De prijs veranderd niet in je nadeel maar ook niet in je voordeel. Als je extra optie's krijgt heb je mazzel. Je kunt je auto annuleren en opnieuw configureren, je moet dan wel weer opnieuw achteraan sluiten.
Idd kan het zo zijn door te annuleren van je huidige dat je toch goedkoper uit bent en Mischien met extra opties erbij.