Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Aan de kenners:
Mijn wagen staat nu ongeveer al een maand op: vervoer van fabriek naar haven. Volgens DeliveryNL veranderd de status pas nadat de boot uit de Amerikaanse wateren is geraakt.

Hoe kun je kijken op welke boot, welke auto staat en waar deze boot momenteel vaart/staat?
Bij mij bleef die status ook echt wekenlang staan. Ik heb toen even gebeld met Tesla en toen werd al snel bevestigd dat de boot al enige tijd onderweg was. Er werd mij verteld dat het nooit zeker is op welke boot de auto staat, ivm veiligheid.
 
Ik heb een showroom Model S besteld, deze zou in 14 dagen geleverd worden maar toen bleek ineens dat hij op 3 september op de boot is gezet vanuit Amerika terwijl er eerst werd gezegd dat hij in Nederland stond. Er is mij toen wel een boot naam verteld en ik kan jullie vertellen dat die boot vannacht in Rotterdam arriveert. Nu vraag in me dus echt af wat er precies op de boot staat, is dit al een complete auto? Iemand enig idee hoe lang Tilburg erover doet om hem ophaalbaar te maken?

Misschien dus dat ik met dit nieuws meerdere mensen blij kan maken, wellicht wordt jullie status binnenkort upgedate.
 
Ik heb een showroom Model S besteld, deze zou in 14 dagen geleverd worden maar toen bleek ineens dat hij op 3 september op de boot is gezet vanuit Amerika terwijl er eerst werd gezegd dat hij in Nederland stond. Er is mij toen wel een boot naam verteld en ik kan jullie vertellen dat die boot vannacht in Rotterdam arriveert. Nu vraag in me dus echt af wat er precies op de boot staat, is dit al een complete auto? Iemand enig idee hoe lang Tilburg erover doet om hem ophaalbaar te maken?

Misschien dus dat ik met dit nieuws meerdere mensen blij kan maken, wellicht wordt jullie status binnenkort upgedate.
Je hebt je auto voor 1 oktober :)
 
Ik heb een showroom Model S besteld, deze zou in 14 dagen geleverd worden maar toen bleek ineens dat hij op 3 september op de boot is gezet vanuit Amerika terwijl er eerst werd gezegd dat hij in Nederland stond. Er is mij toen wel een boot naam verteld en ik kan jullie vertellen dat die boot vannacht in Rotterdam arriveert. Nu vraag in me dus echt af wat er precies op de boot staat, is dit al een complete auto? Iemand enig idee hoe lang Tilburg erover doet om hem ophaalbaar te maken?

Misschien dus dat ik met dit nieuws meerdere mensen blij kan maken, wellicht wordt jullie status binnenkort upgedate.
Spannend! Bij mij staat levertijd eind september, ik ben dus erg hoopvol dat ik em volgende week kan ophalen. Deze week wordt mijn voortuin snel nog even opgeknapt, grind eruit, nieuwe bestrating en dan is écht alles klaar voor de nieuwe auto...
 
  • Like
Reactions: GIO1974 and SeBsZ
Een maand en 2 dagen na de bestelling/bevestiging nog steeds niet in productie. :-(
Gelukkig heb ik aan de Sec in Aartselaar al forum stickertjes gekregen.

Zijn er nog mensen die een lederen tas hebben gekregen van Tesla?
Los van de 2 prijsdalingen verzacht het toch ook een beetje het ongeduld.
Maar de status mag toch stillaan gaan veranderen...
 
Sinds vanochtend zie ik de volgende fijne mededeling in My Tesla:

Wat gebeurt er nu?
Uw Tesla is in Nederland bij de fabriek in Tilburg aangekomen voor de eindmontage. Uw Tesla wordt binnenkort naar uw leveringslocatie getransporteerd. Lees meer over uw Tesla. Bekijk demonstratievideo's.

Hoe lang duurde het bij jullie tussen aangekomen in de fabriek in Tilburg en gebeld worden voor levering? Ik haal em overigens ook gewoon in Tilburg op, dus hij hoeft niet meer vervoerd te worden...
 
  • Like
Reactions: Noelis
Sinds vanochtend zie ik de volgende fijne mededeling in My Tesla:

Wat gebeurt er nu?
Uw Tesla is in Nederland bij de fabriek in Tilburg aangekomen voor de eindmontage. Uw Tesla wordt binnenkort naar uw leveringslocatie getransporteerd. Lees meer over uw Tesla. Bekijk demonstratievideo's.

Hoe lang duurde het bij jullie tussen aangekomen in de fabriek in Tilburg en gebeld worden voor levering? Ik haal em overigens ook gewoon in Tilburg op, dus hij hoeft niet meer vervoerd te worden...
Doorgaans 2 weken maar je zult hem zeker voor 1 oktober hebben (ja 2017o_O)
 
Een maand en 2 dagen na de bestelling/bevestiging nog steeds niet in productie. :-(
Gelukkig heb ik aan de Sec in Aartselaar al forum stickertjes gekregen.

Zijn er nog mensen die een lederen tas hebben gekregen van Tesla?
Los van de 2 prijsdalingen verzacht het toch ook een beetje het ongeduld.
Maar de status mag toch stillaan gaan veranderen...

Komende dagen wordt de productie voor levering Q4 weer opgestart... nu gaan de auto's nog voor die nog in Q3 regionaal geleverd kunnen worden...