Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds de zomer moeten wij voorzien zijn van bochtenverlichting. Dit gebeurt door 3 LEDs boven de koplampen. Bij veel auto's is deze niet geleverd door een fout en/of te weinig voorraad. Als je klaagt retrofitten ze. Hier kan je zien hoe het te herkennen:

Three-position dynamic LED turning lights in new, custom Model S

Geen leds te zien. Ik zal eens contact opnemen en vragen om een retrofit.

IMG_5585.jpg
 
  • Informative
Reactions: cronek and Noelis
Ik heb ook Delivery gebeld, MX75 staat al ruim 2 weken op de trein, maar naar verwachting gaat hij deze week met de boot mee. Ben benieuwd of hij dit jaar nog wordt geleverd.

Mijn Model S wordt al ruim een maand naar Europa verscheept volgens de site. Bij navraag zeggen ze dat de planning nog steeds 2e week December is... we gaan het zien, ik begin er een beetje aan te twijfelen inmiddels.

Ik duim dus ook voor jou :)
 
  • Like
Reactions: RonaldR
Die van mij wachtte vanaf 21 Okt op een schip maar komt nu morgen aan in Rotterdam op de Maersk Kentucky. Kan dus wel even duren (reis per boot duurt ongeveer 9 dagen).
Voor die informatie moest ik naar de verkoop in Den Haag gaan en kon meekijken op zijn scherm. Delivery geeft weinig respons de laatste tijd.