Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb op 19-12 mijn tweede Tesla besteld (details in signature) en heb als status "Ingepland voor productie",
Een telefoontje naar Delivery leerde me dat de auto op 15 januari in productie gaat, snel allemaal. Met 6/7 weken erbij is het begin maart.
Die van mij zou ook 15 januari in productie gaan, op 6 december besteld, maar dit strookt ook met mijn verwachtingen aangezien ik eerder op het forum gelezen heb dat er in december niets meer voor Europa geproduceerd zou worden maar alleen voor de VS
 
  • Informative
Reactions: pvandamcom
Ook statuswijziging:Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten.
Ik heb dezelfde status, vanmorgen even een mail gestuurd naar Delivery, kreeg vrij snel het volgende terug:

"Het schip 14 Januari zal vertrekken naar Rotterdam en we deze op 2 Februari in Rotterdam verwachten waarna het transport naar Tilburg zal starten via binnenvaart. Eenmaal in Tilburg aangekomen zal de eindassemblage en testen starten waarna we de levering af kunnen stemmen. Zover nu bekend gaan we uit van levering in de tweede helft van Februari."

Dusssss...... afwachten maar;-)