Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Worden auto's volgens de VIN nummerreeks gebouwd? Ik zie in de sheet dat er al auto's in productie zijn in dezelfde en in een hogere reeks maar in mijn account staat hij nog op gepland..

"Ja" tussen aanhalingstekens. Een laatste 6 cijfers van het VIN geven een redelijk goede indicatie over de leeftijd van de auto. maar auto's worden niet exact op VIN volgorde geproduceerd.
 
Nee. Was gewoon een vraag of je inmiddels besteld had. Niet meer. Niet minder.

Op die manier. Auto is inderdaad besteld! Als Tozz gelijk heeft zou die van mij nu ook al in productie moeten zijn. Toen ik een paar weken geleden in Tilburg was heb ik meegekeken naar de verwachte data; hij zou 30 april gereed zijn en ze verwachten 'm tussen 22 mei en 2 juni in Tilburg. Nu kreeg ik deze week een telefoontje dat hij waarschijnlijk eind juni klaar is.
 
Op die manier. Auto is inderdaad besteld! Als Tozz gelijk heeft zou die van mij nu ook al in productie moeten zijn. Toen ik een paar weken geleden in Tilburg was heb ik meegekeken naar de verwachte data; hij zou 30 april gereed zijn en ze verwachten 'm tussen 22 mei en 2 juni in Tilburg. Nu kreeg ik deze week een telefoontje dat hij waarschijnlijk eind juni klaar is.
In principe moet je dan in je account dat kunnen terugzien. Hou rekening met ca. 3 maanden levertermijn.
En proficiat natuurlijk!
 
eens! Ik denk dat ie met een paar uur ook wel weer in bereik van landontvangers komt, dan heben we elke 5 minuten een update.

als mijn beta functie een beetje klopt, die de geschatte positie laat zien, dan zou hij nu in net op de grens tussen licht en donkerblauw water moeten zitten op die kaart.

Han z'n auto is ook onderweg naar antwerpen!