Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Allemaal naar Verzekering of hebben jullie dat al geregeld?

Ik lease de tesla dus hoef me daar niet in te verdiepen in dit geval!

Ik had de ‘moed’ al opgeven, de verwachte leverdatum voor mijn Tesla is de week van de 25 juni

Ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat onze auto’s er wat eerder zijn. Ik had ook een leverdatum van eind juni en dat werd bijgesteld naar 8 juni. Verwacht dat wat optimistisch is... Helaas kan ik de tesla op zn vroegst vanaf de 18e pas ontvangen. De huidige lease auto kan er dan pas uit...:(
 
Na lang mee te lezen ook maar even een account gemaakt. Model S 75D op 19 april besteld en ook vandaag de status zien veranderen naar 'onderweg naar Europa'.
Ik bleef er nog redelijk rustig bij, maar nu begint het toch te kriebelen. Op mijn tesla account staat de verwachte leverdatum op 'June-Early July', maar ik vermoed dat de mijne nu dus ook op de Kentucky staat en ik mogelijk wat vroeger in juni kan rijden :)
 
Na lang mee te lezen ook maar even een account gemaakt. Model S 75D op 19 april besteld en ook vandaag de status zien veranderen naar 'onderweg naar Europa'.
Ik bleef er nog redelijk rustig bij, maar nu begint het toch te kriebelen. Op mijn tesla account staat de verwachte leverdatum op 'June-Early July', maar ik vermoed dat de mijne nu dus ook op de Kentucky staat en ik mogelijk wat vroeger in juni kan rijden :)

Welkom bionic! Join the Kentucky club!
 
  • Funny
Reactions: MarcelS
Hoe kom jij bij de week van 25 juni? De Kentucky is op 4 juni in Rotterdam, neem aan dat we dan wel eerder kunnen rijden dan de 25e eigenlijk.
Ik sprak delivery vanochtend en die noemden die week. Wat zou kunnen is dat ze eerst de rest van Europa doen en als die op transport zijn NL doen zodat ze zoveel mogelijk kunnen afleveren dit kwartaal.

Van mag het uiteraard ook veel eerder ;-)