Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij is al meer dan een week in Tilburg. Nog geen status update van DeliveryNL. Vraag mij af wanneer ik langs mag komen om hem op te halen. Wel staat er op de factuur leveringsdatum 20-08-2018... zal dat dus de datum zijn?

Dezelfde factuurdatum als die van mij. Mag hem volgende week woensdag ophalen, maar heb wel zelf naar Delivery gebeld.
 
Die van mij is al meer dan een week in Tilburg. Nog geen status update van DeliveryNL. Vraag mij af wanneer ik langs mag komen om hem op te halen. Wel staat er op de factuur leveringsdatum 20-08-2018... zal dat dus de datum zijn?

Dezelfde factuurdatum als die van mij. Mag hem volgende week woensdag ophalen, maar heb wel zelf naar Delivery gebeld.

Hmmm hier ook 20-08 als leverdatum op de factuur. Stond jullie Tesla ook op de Ohio?
Toen ik belde is dat bevestigd voor die van mij. Vorige week gebeld en geschatte uitlevering eind augustus... maar fijn Karel dat je hem al op mag halen!! Kan ook echt niet meer wachten...
 
Hmmm hier ook 20-08 als leverdatum op de factuur. Stond jullie Tesla ook op de Ohio?
Toen ik belde is dat bevestigd voor die van mij. Vorige week gebeld en geschatte uitlevering eind augustus... maar fijn Karel dat je hem al op mag halen!! Kan ook echt niet meer wachten...

Die van Armandus en mij stond op de Idaho. En die kwam volgens mij net een aantal dagen eerder aan dan de Ohio.
 
  • Like
Reactions: mfmvdsande
upload_2018-8-14_7-22-1.png


Precies 2 weken in productie geweest. Dus verwacht dat elk deurpaneel en naatjes keurig recht zitten. ;)
 
  • Like
Reactions: Jean Loyens
Dezelfde factuurdatum als die van mij. Mag hem volgende week woensdag ophalen, maar heb wel zelf naar Delivery gebeld.

Nou gisteren maar even een telefoontje aan gewaagd, maar veel kon delivery mij niet vertellen anders dan hij wordt geassembleerd. Als dat klaar is vragen wij een kenteken aan pas dan wordt u gebeld. Op de vraag dus voor het einde van deze week? Heel voorzichtig misschien.

Denk dat ze heel veel aandacht aan die van mij besteden ;)
 
Nou gisteren maar even een telefoontje aan gewaagd, maar veel kon delivery mij niet vertellen anders dan hij wordt geassembleerd. Als dat klaar is vragen wij een kenteken aan pas dan wordt u gebeld. Op de vraag dus voor het einde van deze week? Heel voorzichtig misschien.

Denk dat ze heel veel aandacht aan die van mij besteden ;)

Dat is toeval! Heb gisterochtend nog even met een korte vraag kontakt gehad. Ze wisten te melden dat er nog een onderdeel uit Amerika moet komen en dat het dus nog niet zeker was of volgende week woensdag zou lukken. Intussen heb ik alles al omgepland, dus vrolijk werd ik er niet van. Op mijn vraag wanneer ze dit wel zouden weten kwam geen helder antwoord. Als de afspraak toch verschoven zou moeten worden zou ik dinsdag (een dag van tevoren!) gebeld worden.

Daarop heb ik maar aangeboden dat de voor mijn auto benodigde onderdelen ook uit de gelijktijdig te leveren auto van de heer A. te Barendrecht gehaald zouden kunnen worden; dit gaat immers sneller. Hier waren ze blij mee; de heer A. had zelf kennelijk geen haast. Ze konden in het systeem zien dat hij nog niet had gebeld voor een afleverafspraak.

Fingers crossed, of zoals we hier in Twente zeggen: Kiek’n wat wot...
 
Ben niet ongeduldig hoor... Hoop zo snel mogelijk wat te horen.. even ter lering en vermaak:

Besteld 05-06-2018
VIN: 07-06-2018
In productie: 27-06-2018
In transport naar haven USA: 30-06-2018
Op de boot naar EU: 17-07-2018
Aangekomen terminal Rotterdam: 02-08-2018
Aangekomen in Tilburg: 07-08-2018
Verwachte levering: ??????
 
  • Like
Reactions: mfmvdsande
@Karel en @Armandus sinds vandaag ook de status dat hij in Tilburg is voor assemblage... durf niet meer te bellen naar aanleiding van jullie verhaal... wacht wel gewoon het verlossende telefoontje af...helaas

Kijk; ineens gaat het snel! Wel altijd even controleren of je vrouw in je telefoon niet het 013 nummer van Tesla geblokt heeft. Zodat ze je nog een tijdje langer voor zich alleen heeft...
 
Net voor 17:00 nog even gebeld. En jawel zoals het er nu uit ziet, als hij vanavond/morgen door de keuring heen komt. Kan ik hem dins. 21e om 12:00 ophalen.

Vroeg hem nog om de tesla taxi hiervan zou hij een link sturen, die heb ik nog niet ontvangen. Weet iemand hier hoe dat werkt ik kom met de trein en had begrepen dat je opgehaald kon worden?
 
  • Like
Reactions: Alain13 and Karel
Net voor 17:00 nog even gebeld. En jawel zoals het er nu uit ziet, als hij vanavond/morgen door de keuring heen komt. Kan ik hem dins. 21e om 12:00 ophalen.

Vroeg hem nog om de tesla taxi hiervan zou hij een link sturen, die heb ik nog niet ontvangen. Weet iemand hier hoe dat werkt ik kom met de trein en had begrepen dat je opgehaald kon worden?

Nice Armandus!!
Enjoy :D
 
  • Like
Reactions: Armandus
Woeha!!!
Zojuist gebeld dat ik ook mijn nieuwe aanwinst volgende week op mag komen halen!! Helaas zelf pas vrijdag tijd...
Maar het is zover...:):D
(Voel me net een klein kind wat jarig is :rolleyes:)

Zelfde voorpret hier, enjoy! Nu maar hopen dat de aflevering geen koude douche wordt (ben woensdag om 10.00 uur aan de beurt).

@Armandus; laat je nog even weten hoe het dinsdag is gegaan zodat ik me mentaal beter op woensdag kan voorbereiden?