Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb uiteindelijk toch gekozen om mijn 'custom' om te zetten naar een inventory. Nu met premium pakket, ruim 3k korting en vrijwel zelfde prijs. En nu is hij er ook sneller. Omzetten kan (via je sales assistant), maar moet wel per keer bekeken worden, zo begreep ik.

Het wachten is dus nu op een belletje van het delivery team!
 
Ik heb uiteindelijk toch gekozen om mijn 'custom' om te zetten naar een inventory. Nu met premium pakket, ruim 3k korting en vrijwel zelfde prijs. En nu is hij er ook sneller. Omzetten kan (via je sales assistant), maar moet wel per keer bekeken worden, zo begreep ik.

Het wachten is dus nu op een belletje van het delivery team!

Kijk, dat zijn de dappere beslissingen! Wanneer verwacht je de uitlevering?
 
Zelfde voorpret hier, enjoy! Nu maar hopen dat de aflevering geen koude douche wordt (ben woensdag om 10.00 uur aan de beurt).

@Armandus; laat je nog even weten hoe het dinsdag is gegaan zodat ik me mentaal beter op woensdag kan voorbereiden?
Ga ik doen. Moet wel zeggen dat de dagen ineens veeeel langer geworden zijn.

Ow en trouwens een taxi bestellen gaat via: Reserveer uw pick-up
Kosten zijn 32,50 euro vanaf Tilburg Centraal Station.
 
10de september ingepland voor levering @ Tesla in Aartselaar.
Nu wat rondgelezen en zou er bij een aflevering in Tilburg een kleine rondleiding zijn? (geen idee of dit outdated is).

Kan men zo'n rondleiding aanvragen? Daar ik aanneem dat een Belg geen levering kan vragen ex Tilburg?

Greets
 
Gaaf! Volgende week dinsdag ophalen! Nog meer van hier die de 28e zijn/haar Tesla in ontvangst nemen?

Volgens mij worden er geen gratis ritjes meer aangeboden vanaf het NS Station: je wordt verwezen naar Freshcabs als taxibedrijf. Die paar euro vind ik overigens niet zo'n probleem. Zie uit naar de levering (en de factory tour) :cool:
 
Van die van mij is bevestigd dat hij met de IDAHO mee zal gaan, echter nog geen 'verschepings-update' in mijn account gezien. Volgens Delivery is de verwachtte datum dat ik hem kan ophalen in Tilburg ergens in week 38, mogelijk zelfs week 37. Dat zal voor jou ook gelden neem ik aan.
 
Ach ja, station Tilburg is ook niet meer zo risicoloos als vroeger...

Succes @Armandus morgen en veel plezier bij het halen van je Tesla. Wel eerst even zorgen dat je het station zonder bomalarm overleefd!
Gaat goedkomen. 15 jaar geleden ging ik voor het laatst met het OV. Die ene reis komt ook wel goed :) En die kosten voor een taxi kunnen ook wel bovenop de aanschaf kosten net als alle extras die nog komen.

- modesta
- telefoon dock
- whisperbars

Komen er vast nog meer