Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels heb ik de formele bevestiging ontvangen, na 64 lange dagen zal ook mij voor op 31 december een einde komen aan het wachten.
Op 30.12 rond 14u volgt eerst nog een grondige checkup, en dan rijden we op 31.12 om 7u30 het 'SeC' binnen; en het leven zal veranderd zijn als ik zo rond 13u30 naar buiten gereden wordt.


Ik wens jullie allemaal een prettige en veilige jaarwisseling. Hel allerbeste voor een sprankelend 2016, een goede gezondheid en vele leuke electrische kilometers op de weg - met of zonder AP.
View attachment 105500


Uiteraard is dit berichtje totaal off-topic, vandaar opnieuw een oproep om niet te reageren -ik zal dat ook niet doen. @Allen : Bedankt !

Dirk, we duimen en denken aan jou! We wensen jou en je familie (ook de andere Tesla rijder families) het beste voor 2016! Goede gezondheid, goede business en veel leuke kilometers.
 
Blue is the new red ![emoji6]

ImageUploadedByTapatalk1451396987.690786.jpg


Stukje op AP gereden, eerste indruk: ideaal op snelweg maar niet voor daarbuiten.

Nu is het wachten op de ramen tinten en modesta behandeling, beide begin januari.
 
Blue is the new red ![emoji6]

View attachment 105748

Stukje op AP gereden, eerste indruk: ideaal op snelweg maar niet voor daarbuiten.

Nu is het wachten op de ramen tinten en modesta behandeling, beide begin januari.

Proficiat Loek! De AP komt vanzelf goed. Jij moet aan hem en hij aan jou wennen. Duurt even maar straks wil je niet meer zonder.
Nu wachten op 7.1.

Heb ik je bij ons toevallig treffen bij SuC Eindhoven (openingstafereel waar jij net langs kwam om te laden) een beetje in deze richting geduwd?
 
Proficiat Loek! De AP komt vanzelf goed. Jij moet aan hem en hij aan jou wennen. Duurt even maar straks wil je niet meer zonder.
Nu wachten op 7.1.

Heb ik je bij ons toevallig treffen bij SuC Eindhoven (openingstafereel waar jij net langs kwam om te laden) een beetje in deze richting geduwd?

klopt, de eerste dagen reed ze vrij zenuwachtig in onze straat (kleine stuurbewegingen)
Ook ging ze op een bepaald punt 2 keer flink in de remmen voor niets. Nu doet ze dit niet meer.
Ze kan hij het al stukken beter.
Van zodra ik 2 lijnen zie, rij ik op AP:smile:
 
Voor mij is het bijna zover maar nog net niet helemaal :) Hij is aangekomen in Aartselaar maar de levering volgt op 05/01... toch alvast even gaan piepen en een foto getrokken om iets te hebben om tijdens het eindejaar naar te staren ;)

thumb_IMG_3033_1024.jpg