Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Jawel, vandaag was het zover. En ik had beloofd mijn ervaringen van de delivery te delen, bij deze dus.
Perfecte ontvangst, rondleiding door de fabriek had niet veel zin daar de assemblagelijn stil lag. Netjes 4 tickets gehad om dat nog een keer dunnetjes over te doen.
Erg leuk om je eigen auto te mogen onthullen. Goede uitgebreide uitleg gehad. Leuke goodie bag ontvangen en daarna geruisloos uit de fabriek gereden en op pad gegaan. Wat een heerlijke machine is dit zeg! De eerste 100km voor ruim 90% met autopilot gereden. Wat een feest, met name in de file.
Ik verheug me nu al op morgenochtend als ik weer in mag stappen. Ik ben er blij van!!!

Knappe combinatie :smile:
:scared: "assemblagelijn stil" :cursing: daar moet de mijne nu ongeveer staan
 
Jawel, vandaag was het zover. En ik had beloofd mijn ervaringen van de delivery te delen, bij deze dus.
Perfecte ontvangst, rondleiding door de fabriek had niet veel zin daar de assemblagelijn stil lag. Netjes 4 tickets gehad om dat nog een keer dunnetjes over te doen.
Erg leuk om je eigen auto te mogen onthullen. Goede uitgebreide uitleg gehad. Leuke goodie bag ontvangen en daarna geruisloos uit de fabriek gereden en op pad gegaan.
Goody bag? Ze maken het steeds mooier, dat hadden we 'vroeger' niet...
 
Goody bag? Ze maken het steeds mooier, dat hadden we 'vroeger' niet...

Oh leuk; dit keer ga ik beter opletten dat ik wel alles krijg (de 300,- voor nog even geen rode adapter toen ook misgelopen)

btw, hier mijn tijdsverloop:

22-nov. Bestelling geplaatst
31-dec. Aanbetaling verricht (definitieve kleurtjes kiezen duurde lang) kreeg direct VIN: 125serie
13-jan. Bevestigd (was even wat gedoe over de juiste prijzen) (levering maart- begin april)
~20-jan. In productie (althans, toen keek ik in my-tesla)
26-jan. Productie gereed (meldde m’n DS vandaag, levering 1[SUP]e[/SUP] helft maart; my –tesla zegt nu eind feb. - mrt.)

Nu kijk ik vrij weinig in my-tesla. Dit zijn de data-points die ik heb.

Maar slechts 13 dagen van definitief bestellen tot productie gereed.
En dit keer niet eens aan Elon gevraagd of het wat sneller mag.
De voorpret duurde de 1x in ieder geval wel iets langer :wink:
 
de pakjes boot is onderweg :rolleyes: Nou maar hopen dat er voor iedereen die net als ik niet kan wachten om de MS uit te pakken dat er een kratje voor hen bij zit

Schermafbeelding 2016-01-26 om 19.12.15.png
 
Ineens is in MyTesla de status weg (terwijl Auto op de boot moet zitten). Niks meer te vinden over m'n auto. Lijkt alsof ik een nieuwe klant ben. Kan alleen nog maar een nieuwe auto bestellen. Dat dan weer wel...
Wellicht is je auto wel afgefikt ;)

Hier geen issues met MyTesla. Status staat er nog gewoon. Heb je al de taal/regio gewijzigd naar US? Wellicht dat er een status actief is waar geen vertaling voor gemaakt is of iets in die geest...