Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Als je met die ford gaat zul je je de hele weg afvragen hoe het met de Tesla geweest zou zijn. Ga je met je Tesla wordt t een onvergetelijke 1e reis. Plan dan wel ruim extra tijd in of geniet van de reis in 2 etappes. In t begin zul je range anxiety krijgen/hebben. Als je winterset t breekpunt is mag je de mijne wel gebruiken. Mijn set gaat er volgende week af tenzij jij ze eerder wil hebben.

Wow, dat is een heel aardig aanbod! Ik vind 'm dubbel; ik heb 3 kids, waarvan een tweeling van 2 en een van 4. Die van 4 zit in een makkelijke stoel die goed past, die tweeling zitten nog in stoelen die alle***** groot zijn, dat past allemaal net, maar het is beter als ze over een halfjaartje naar een kleinere stoel gaan. Qua ruimte is de S-max zeker weten ruimer, en kan je stapelen en heb ik een skibox daarvoor.

Maar wat je zegt; ik zal dan blijven afvragen hoe het geweest zou zijn geweest...

Volgende week heb ik wel tijd om even te kijken bij een babyzaak of het enigszins passend te maken is voor dat halfjaartje, heb zelf ook genoeg stoeltjes inmiddels, maar denk dat in de praktijk we m'n aapje van 4 achterin (optie voor de 2 stoeltjes genomen) zetten en de tweeling op hun eigen stoel aan de isofix op de achterbank vastmaken.

Keuzes keuzes.. eerst voorpret voor vrijdag en dan terug naar huis is al een feest, krijg je 'm meteen met 100% vol accu? Anders kan ik nog ff langs Oosterhout! :biggrin:
 
Mijn echtgenote krijgt uitleg:

b97fd0775eac02d5b23af6401f8f225d.jpg
2cd38764eaa4644f01c9cff907512041.jpg
cac2a0ec4ee9673a04af8d6ee2cd1c71.jpg
 
@Daniel 74

Mooie uitvoering !!! plezier ermee

- - - Updated - - -

.... dikke tegenvaller...... touchscreen werkt niet goed na software update..... nieuw onderdeel komt pas volgende week..

Heb dit nog wel duidelijk van te voren gevraagd of dit exacte scenario niet aan de hand was...... nu dus toch wel..

ach ja, dan maar met de fiets de komende week...:wink:

Waneer is de nieuwe planning nu ?
 
23 maart! dat gaat bij mij hopelijk niet gebeuren.

Het onderdeel komt begin volgende week binnen. Dan ga ik er vanuit dat ze dit met voorrang fixen. En hooguit woensdag de Tesla leveren..... zeg ik nu heel stoer... maar blijf toch afhankelijk van ze ....... dus maar braaf wachten tot ik mag......:crying:

- - - Updated - - -

@Daniel 74

Mooie uitvoering !!! plezier ermee

- - - Updated - - -



Waneer is de nieuwe planning nu ?

die is er dus nog niet.... ik moet dus braaf wachten.... weer....
 
.... dikke tegenvaller...... touchscreen werkt niet goed na software update..... nieuw onderdeel komt pas volgende week..

Heb dit nog wel duidelijk van te voren gevraagd of dit exacte scenario niet aan de hand was...... nu dus toch wel..

ach ja, dan maar met de fiets de komende week...:wink:

balen ,..sterkte met wacht :frown:

Hier ook zo'n grap, volgens de DS is er een onderdeel voor mijn wagen nog niet op de boot. Ze kunnen dus waarschijnlijk pas de 23e maart starten met assemblage....

nog erger balen.. :mad:


Maar om positief af te sluiten: jullie hebben er straks een! En dat kunnen er niet veel zeggen :biggrin:

- - - Updated - - -

Mijn echtgenote krijgt uitleg:

2cd38764eaa4644f01c9cff907512041.jpg


Wauw wat een vette wagen :biggrin:
 
Hier nog wat foto's van deze mooie dag.

ec04e070d7bb1b94ef3cdfcdc4f02049.jpg


3dde8a1eefe7780d77a253a4664598f7.jpg


10a96d884c4d30aca5adf76025f731d7.jpg


a68fa37b857bfd36ed0d121a65cc7902.jpg


Tijdens de rit naar huis mooi wat kunnen spelen met autopilot en veel andere instellingen. Ik hoor wel een irritante piep bij 123,124,125 en 126 km/u. Daaronder en daarboven is die piep niet of nauwelijks waarneembaar. Vermoed dat het de voorste motor is.