Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
He, dat is interessant! Ik heb ook een voorkeur voor Michelins (voorkeur van meerdere rijders die ik gesproken heb) maar begreep van de DS dat er geen keuzemogelijkheid was.. Hij wordt de week van de 21e afgeleverd dus ik heb nog wat tijd voor beinvloeding. Hebben jullie wel keuze gehad?

- - - Updated - - -

Dank! Wij zitten nu in de trein.



Continentals? Ik heb michelins gevraagd en gekregen!


He, dat is interessant! Ik heb ook een voorkeur voor Michelins (voorkeur van meerdere rijders die ik gesproken heb) maar begreep van de DS dat er geen keuzemogelijkheid was.. Hij wordt de week van de 21e afgeleverd dus ik heb nog wat tijd voor beinvloeding. Hebben jullie wel keuze gehad?
 
He, dat is interessant! Ik heb ook een voorkeur voor Michelins (voorkeur van meerdere rijders die ik gesproken heb) maar begreep van de DS dat er geen keuzemogelijkheid was.. Hij wordt de week van de 21e afgeleverd dus ik heb nog wat tijd voor beinvloeding. Hebben jullie wel keuze gehad?

- - - Updated - - -




He, dat is interessant! Ik heb ook een voorkeur voor Michelins (voorkeur van meerdere rijders die ik gesproken heb) maar begreep van de DS dat er geen keuzemogelijkheid was.. Hij wordt de week van de 21e afgeleverd dus ik heb nog wat tijd voor beinvloeding. Hebben jullie wel keuze gehad?

..ik kreeg bij navraag te horen dat dit onder mijn MS standaard op de 19 inch zit

Michelin Pilot Sport 3 zomerbanden, 245/45/R19, 102Y
 
Last edited:
.... dikke tegenvaller...... touchscreen werkt niet goed na software update..... nieuw onderdeel komt pas volgende week..

Heb dit nog wel duidelijk van te voren gevraagd of dit exacte scenario niet aan de hand was...... nu dus toch wel..

ach ja, dan maar met de fiets de komende week...:wink:

Dat is echt balen zeg!
Snap alleen link met software update niet. Waarom zou daarmee touchscreen niet meer werken? Klinkt een beetje als flauw excuus voor iets (defect scherm/touch) dat toch echt eerder gevonden had moeten worden.
 
Dat stond niet aan. Nee, dit is een hele hoge pitch / piep. Als je afremt valt het meteen weg. Geef je weer "gas" dan hoor je het weer. Verdwijnt boven of onder die snelheden (of is minder hoorbaar)
Ik heb dezelfde piep op mijn P90DL..........
Tijdens mijn verblijf nu in Oostenrijk is tijdens een behoorlijk heftige rit spontaan mijn panoroof gescheurd :crying:. Gaat dinsdag 1 maart direct naar SeC voor vervanging.
Laat dan direct naar die piep onderzoek doen.....
 
Hier nog wat foto's van deze mooie dag.




Tijdens de rit naar huis mooi wat kunnen spelen met autopilot en veel andere instellingen. Ik hoor wel een irritante piep bij 123,124,125 en 126 km/u. Daaronder en daarboven is die piep niet of nauwelijks waarneembaar. Vermoed dat het de voorste motor is.

Bedankt voor de sfeer beelden !
...maakt het wachten leuker ,.. Niet makkelijker :biggrin:
proficiat met jullie wagens

Ik ben alleen een beetje bezorgd voor de "piep" die meerderen hier al constateren bij de D versies
 
Ik heb dezelfde piep op mijn P90DL..........
Tijdens mijn verblijf nu in Oostenrijk is tijdens een behoorlijk heftige rit spontaan mijn panoroof gescheurd :crying:. Gaat dinsdag 1 maart direct naar SeC voor vervanging.
Laat dan direct naar die piep onderzoek doen.....

Oei! Definieer "behoorlijk heftige rit" eens nader [emoji16]

Ik heb de acceleratie op de p90dl helaas nog niet kunnen uitproberen, de kleine zat achteruit kijkend op de derde zitrij. Ik vond het vooruitzicht op een ondergekotste auto niet heel aantrekkelijk!

Nog een vraagje: ik zie net dat de auto achter bredere velgen en banden heeft, zoals "vroeger" het geval was bij de p85+. Ik dacht dat Tesla daar vanaf was gestapt, maar kennelijk dus niet? Sander, heb jij die ook achter?