Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan eindelijk dit draadje verlaten.

"I Feel Good"

Nu alleen de Road-Head mode uitproberen... Ik bedoel Autopilot...:redface:

Proficiat en veel rij plezier!

- - - Updated - - -

Dan sluit ik me graag bij jullie aan. Ivo succes morgen en veel plezier. We zien je ervaringen hier weer graag voorbij komen.

- - - Updated - - -



Hey Pascal, dan zien we elkaar bij de levering en we zijn hier ook al bijna buren ;-)

Nou maar hopen dat er niets tussen komt.

He leuk! En ja om de hoek ook nog:)

Ik heb mij DS verteld of ze als eerste dat scherm willen gaan testen....:frown:

Tot vrijdag Sander!
 
Op dinsdag de trein genomen naar Tilburg voor de aflevering van mijn Tesla.
We werden opgehaald door Tesla in een gloednieuwe Jaquar. Mooie auto maar nu weet je weer waarom je een Tesla rijdt.
Bij de gloednieuwe fabriek prima ontvangst en uiteraard een leuke rondleiding en uitleg van Michael.

image.jpeg


De fabriek is weer verder gemoderniseerd en geautomatiseerd waarbij de indoor testbaan (geen uitstoot hé) van 750 meter extra opviel. In de 2e helft van 2016 moet hier ook de Model X worden "gemaakt".
En dan de onthulling van de nieuwe auto.

image.jpg


Altijd weer een mooi moment om voor het eerst je eigen auto te bewonderen.
Uitleg over de werking van de auto was dit keer niet nodig aangezien het mijn 2e Tesla was.
Wel was goed te zien dat Tesla ook slagen maakt met de afwerking.

image.jpg


Het rijden (niet meer met de NS maar de MS) voelde vertrouwd maar ook nieuw. De vierwiel aandrijving geeft een strakker gevoel en t.o.v. De 85 is deze 90D natuurlijk ook iets sneller. De nieuwe stoelen ondersteunen beter hoewel ik over de "oude" stoelen ook geen klachten had. Als ik de forum lees heb ik net geluk gehad met LTE die er bij mij nu wel op zit.

Het enthousiasme van onze Tesla medewerker, Michael, de perfecte aflevering en uiteraard je eigen nieuwe Tesla maakte het een geweldige dag.

image.jpg
 
Wat een dag, wat een ervaring! Van A tot Z genoten. De proefrit was al weer paar maanden geleden, dus bijna weer een 'totaal nieuw' beleving.
Eerste paar ritten gemaakt en zeer, zeer tevreden. Auto was voorzien van laatste software (zowel navigatie als firmware) en 4G! Had in afgelopen maanden handleiding en uiteraard dit forum goed doorgenomen. Denk dat ik grootste deel van features e.d. aardig onder de knie heb.Twee puntjes nog 'open': geen auto gekoppeld aan MyTesla app en Voice command Spotify werkt nog niet.
Denk dat ik zo nog ff een ritje ga maken...
IMG-20160305-WA0008.jpg
 
Ik kan eindelijk dit draadje verlaten.

We zullen je missen. Veel plezier met het nieuwe speeltje.

- - - Updated - - -

Twee puntjes nog 'open': geen auto gekoppeld aan MyTesla app en Voice command Spotify werkt nog niet.
MyTesla koppeling duurt meestal een paar uur. Geduld dus. Spotify voice command is bij iedereen regelmatig van slag. Dan komt ie met een login prompt. In de nieuwste firmware versie is het overigens wel beter.
 
Ter info; de CMA CGM JAMAICA heeft een gewijzigde route. De container waar mijn pakje inzit zal op 8/03 in Antwerpen worden afgeladen en dan per truck naar Tilburg gaan. Ipv naar Rotterdam en vandaar naar Tilburg. (Info van tracking container & speak ev forum)

Oh dat is nuttige info. Levert deze wijziging tijdwinst op of juist wat verlies? Mijn 'pakje' staat er ook op :)