Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Wees gerust, nu we het lichtje op het einde van de tunnel beginnen te zien geven we niet op! Ik dacht dat er bijna wekelijks een schip vanuit Orlando naar Antwerpen vaart. Maar ik tel af.
Wel Frank, het lijkt erop dat onze 70D's best wel eens vriendjes kunnen worden tijdens de lange trip die ze samen zullen maken. De mijne is (mag wel na 6 maanden) eindelijk in productie gegaan midden vorige week, en vandaag kreeg ik van DS de boodschap dat-ie klaar is en transport op gaat! Voorziene levering eveneens eind augustus...
 
Wel Frank, het lijkt erop dat onze 70D's best wel eens vriendjes kunnen worden tijdens de lange trip die ze samen zullen maken. De mijne is (mag wel na 6 maanden) eindelijk in productie gegaan midden vorige week, en vandaag kreeg ik van DS de boodschap dat-ie klaar is en transport op gaat! Voorziene levering eveneens eind augustus...

6 maand wachten, heb je de levertermijn zelf achteruit geplaatst? Ik weet dat mijn neef bijna 2 jaar moest wachten, maar hij heeft zijn Tesla dan ook als een van de eersten via internet besteld.
 
Wel, ik had veel vroeger moeten beginnen klagen, daarnet stond er op my Tesla : Uw Tesla is af en is onderweg van de fabriek
Er begint schot in te komen. Iemand weet van een website met de uurroosters van Amerikaanse goederentreinen?

Met je volledige VIN is het prima te tracken. Stuur die desnoods in PM als je er niet uitkomt en liever niet op het forum plaatst (hoewel ik niet goed inzie waarom dat een probleem zou zijn)
 
Ik heb vandaag bericht gehad dat mijn MS op de boot van New York naar Rotterdam zit.

Orderdatum: 25 mei
Bevestiging: 6 juni
VIN toegekend: 7 juni
Productiestart: 16 juni
Productie klaar: 30 juni
Op de boot: 22 juli
Verwachte levering: week van 15 augustus
 
  • Like
Reactions: MickC
@Elbie: dan zit je nog net voor mij:

Bevestiging: 14 juni
VIN toegekend: 14 juni
Productie voltooid: 15 juli
Verwachte levering: eerste helft september.

Als ik op de site die @schonelucht hierboven noemt kijk en mijn VIN invoer, dan zie ik dat 'ie wordt verscheept vanaf Houston ipv New York? Kennelijk zijn er verschillen. Ik kan niet zien welk schip/wanneer vertrek/aankomst.

Ik kan heel slecht tegen wachten... :D
 
Hoi,

@AnalysiZ leuk idee maar ben dan met vakantie.
Configuratie auto is als volgt :

- MS 75D
- Pearl white multi coat
- Panorama dak
- cyclone velgen
- next gen zwarte stoelen
- zwarte hemel bekleding
- premium pakket
- intelligente luchtvering

Auto pilot zet ik wellicht later aan.

Ik zal hier ook vermelden hoe het verder met de productie en levering gaat.


Gr
 
Mooie config! Wellicht zou ik de cyclones niet gekozen hebben, vind de std tegenwoordig ook al erg mooi. En dan zou je later een set arachnids van iemand over kunnen nemen.:D

Ik neem aan dat je een code voor 1000 Euro referral korting hebt gebruikt?
Anders help ik je graag aan de code, en het alsnog gebruiken daarvan (zou moeten kunnen totdat de order definitief is):)

Normaliter werk ik er graag voor in het voortraject, maar.... het mag ook makkelijk:D
 
Last edited:
Mooie config! Wellicht zou ik de cyclones niet gekozen hebben, vind de std tegenwoordig ook al erg mooi. En dan zou je later een set arachnids van iemand over kunnen nemen.:D

Ik neem aan dat je een code voor 1000 Euro referral korting hebt gebruikt?
Anders help ik je graag aan de code, en het alsnog gebruiken daarvan (zou moeten kunnen totdat de order definitief is):)

Normaliter werk ik er graag voor in het voortraject, maar.... het mag ook makkelijk:D

Mbt productie en levering kan ik je tzt wel een beetje inside info geven, maar dat moet dan buiten het forum blijven.... de laatste tijd heb ik nogal wat X rijders kunnen geruststellen:cool:
Dank je wel @AnalysiZ voor je aanbod, ik heb een code gekregen van mijn buurman die heeft 3 weken geleden een MS besteld :)

Indien ik wat meer info zou willen dan PM ik je zeker even.

Groetjes