Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Woppa. Een Rode Duivel en een Blauwe Duivelin. Wat een ervaring.

IMG_1556.JPG
 
Zo, Tessie is deze morgen geleverd, en ze heeft al een afspraak met de kapper euh, carrosseriehersteller. Bij nazicht gisteren is de DeS tot de conclusie gekomen dat er verfspatten op de voorkant zitten, en dat een chroomlijst al volledig verkleurd is. Blijkbaar is dat niet opgemerkt in de verschillende kwaliteitscontroles, maar gelukkig hebben ze het zelf gezien en wordt alles in orde gebracht (en krijg ik in die periode een vervang-Tesla)

Maar ik heb haar wel mee naar huis gekregen, en vandaag al wat mee gereden. En zoals verwacht, fenomenaal. Ik ben blij dat het wachten voorbij is.
 
Gisterenavond eindelijk de P90DL mogen afhalen. Wat een wagen, ik ben geschrokken van hoe heerlijk de daily drive is met deze auto. Rustig glijden over de baan en toch enorm veel power beschikbaar. Enige minpuntje was dat de badges achteraan niet verwijderd waren maar dat gaat de DS maandag voor me oplossen en dan rijden we gelijk door naar de Champagne streek :)

View media item 115794View media item 115793View media item 115792View media item 115791
 
@Gerrit Vos en @FDevreese : Proficiat met je Tesla !!

Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst.

@FDevreese We wachten nog op fotookes hé… .;)

2016-08-26 16.04.38.jpg


Ja, de verslaving is er al, na nauwelijks 250 km. Wat me wel opvalt is dat de AP op de autosnelweg wel erg snel reageert. Maar tijdens de terugrit van Baal (Werchter) naar huis (Aalter) is vrouwlief in slaap gevallen (voor we op de ring van Brussel waren), en dat betekent dat zij de auto ook 100% vertrouwd.

Tessie is nu aan het opladen. Maar is het normaal dat de 3 groene oplaadlichtjes uitgaan als de wagen sluit?
 
View attachment 191801

Ja, de verslaving is er al, na nauwelijks 250 km. Wat me wel opvalt is dat de AP op de autosnelweg wel erg snel reageert. Maar tijdens de terugrit van Baal (Werchter) naar huis (Aalter) is vrouwlief in slaap gevallen (voor we op de ring van Brussel waren), en dat betekent dat zij de auto ook 100% vertrouwd.

Tessie is nu aan het opladen. Maar is het normaal dat de 3 groene oplaadlichtjes uitgaan als de wagen sluit?

Mooie auto, prachtig kleur. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe neus alsmaar beter begin te vinden. Ik moet het nog stellen met de oude neus.
 
... Maar tijdens de terugrit van Baal (Werchter) naar huis (Aalter) is vrouwlief in slaap gevallen (voor we op de ring van Brussel waren), en dat betekent dat zij de auto ook 100% vertrouwt.
Fijn te horen, F. Maar is het dan niet verstandiger om dan toch maar zelf te rijden met je vrouw op de bijrijderszetel? :D
.. Tessie is nu aan het opladen. Maar is het normaal dat de 3 groene oplaadlichtjes uitgaan als de wagen sluit?
Ja, is normaal. Laat je niet van de wijs brengen door alle jankerds hier op TMC. Je auto is gewoon perfect. Mocht er een klein ongemak zijn, dan hebben tienduizenden andere eigenaren dat ook en wordt vlotjes dit opgelost. Doorgaans zonder dat je daar zelf iets voor hoeft te doen.
(Ja ja, behalve de navigatie. Die doet het blijkbaar alleen goed in Noord-Californie, want daar verandert niks aan. En ja, Smart Preconditioning hoor je op OFF te zetten en af te blijven.)