Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
In mijn contract staat inderdaad:

De goedkeuring is geldig tot 30 november 2017. Voor deze datum

moeten wij de stukken hebben ontvangen en het object geleverd zijn.

EDIT:

Het hele stuk:

De volgende stap
Als ondernemer wilt u graag vooruit. DLL snapt dit en heeft daarom direct goedkeuring verleend voor deze
aanvraag! Dit betekent dat u geen extra financiële informatie hoeft aan te leveren en dat wij direct een
leaseovereenkomst kunnen opmaken. Wilt u gebruik maken van het aanbod? Stuur dan de getekende
offerte ter bevestiging retour aan DLL. De goedkeuring is geldig tot 30 november 2017. Voor deze datum
moeten wij de stukken hebben ontvangen en het object geleverd zijn.

Dan weet je waar je moet kijken in je contract.
 
In mijn contract staat inderdaad:

De goedkeuring is geldig tot 30 november 2017. Voor deze datum

moeten wij de stukken hebben ontvangen en het object geleverd zijn.

EDIT:

Het hele stuk:

De volgende stap
Als ondernemer wilt u graag vooruit. DLL snapt dit en heeft daarom direct goedkeuring verleend voor deze
aanvraag! Dit betekent dat u geen extra financiële informatie hoeft aan te leveren en dat wij direct een
leaseovereenkomst kunnen opmaken. Wilt u gebruik maken van het aanbod? Stuur dan de getekende
offerte ter bevestiging retour aan DLL. De goedkeuring is geldig tot 30 november 2017. Voor deze datum
moeten wij de stukken hebben ontvangen en het object geleverd zijn.

Dan weet je waar je moet kijken in je contract.
Dat heb ik er niet in staan, maar bij aanschaf van 2 tesla’s waren onze jaarcijfers wel even nodig, misschien daarom niet .
 
In mijn contract staat inderdaad:

De goedkeuring is geldig tot 30 november 2017. Voor deze datum

moeten wij de stukken hebben ontvangen en het object geleverd zijn.

Dan weet je waar je moet kijken in je contract.

Hier ook niet.. zou ook apart zijn.. verwacht wel dat ze dit voor 2017 willen afsluiten. Gisteren met Delivery gebeld, en levering staat gepland voor de week van 18 december.
 
drukke avond maar een mooie afsluiting, bericht op "mijn Tesla":
Wat gebeurt er nu?
Uw Tesla is in Nederland bij de fabriek in Tilburg aangekomen voor de eindmontage. Uw Tesla wordt binnenkort naar uw leveringslocatie getransporteerd. Lees meer over uw Tesla. Bekijk demonstratievideo's.

Yes, bij mij vanochtend rond een uur of 06:00 ook aangepast. DeliveryNL begint vroeg blijkbaar?
 
  • Like
Reactions: Superendo
Afgelopen vrijdag mijn Model S opgehaald. Ik wil wel even voor je kijken, maar dan moet je even uitleggen wat ik moet controleren

Sinds de zomer moeten wij voorzien zijn van bochtenverlichting. Dit gebeurt door 3 LEDs boven de koplampen. Bij veel auto's is deze niet geleverd door een fout en/of te weinig voorraad. Als je klaagt retrofitten ze. Hier kan je zien hoe het te herkennen:

Three-position dynamic LED turning lights in new, custom Model S
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Noelis