Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Me ook maar even melden voor het eerst hier op dit forum. In afwachting van mijn X.
Benieuwd hij ook op de boot mee gaat de 14e. Staat op status onderweg naar de haven sinds deze week. Iemand een idee hoe lang de rit duurt van de fabriek nasr de haven?
 
Bedankt voor de tip maar kan dus ook langer duren.
Bevestigd 9 november 2017
Verwachte levertijd eind februari/maart.

Nog een keertje dan ;)

De 1e maand van het kwartaal wordt er voor Europa en Azië geproduceerd. Dus als je zoals jij in november besteld hebt, moet je eerst het kwartaal uit wachten voordat met de productie van je Tesla begonnen wordt. Of je hebt geluk dat er een Tesla met jouw configuratie afbesteld is.
 
September besteld, mijn MS 75D zou half december geleverd worden, dat werd eind feb begin maart. Was een enorme teleurstelling waar ze niet echt een goed antwoord op hadden. Nu is de verwachte levering gesteld op eind jan begin feb. Het wisselt dus sterk! Hebben jullie enig idee wat de gemiddelde tijd is waar je mee moet rekenen?
 
September besteld, mijn MS 75D zou half december geleverd worden, dat werd eind feb begin maart. Was een enorme teleurstelling waar ze niet echt een goed antwoord op hadden. Nu is de verwachte levering gesteld op eind jan begin feb. Het wisselt dus sterk! Hebben jullie enig idee wat de gemiddelde tijd is waar je mee moet rekenen?
Dan zit je op dezelfde boot als die van mij en waarschijnlijk 1 of 2e wk levering.. nog niet gebeld door delivery?