Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Er is nog wel een kans dat je hem voor dat weekend op kunt pikken. Hij zal 8 september inTilburg kunnen zijn, en als je vanaf dat moment 14 dagen rekent kom je op de 22e uit. Niet geheel onmogelijk dat je hem nog voor die datum op kunt pikken. Maar wel vrij afhankelijk dat alles in 1x goed gaat.

Altijd fijn om hoop te hebben ;) Laatste Maersk update is dat hij de 6e rond middernacht aankomt, ik ga er van uit dat hij de 10e aankomt in Tilburg. We zullen zien...

Oh, en volgens mijn account is hij nog onderweg van Fremont naar een haven!
 
Altijd fijn om hoop te hebben ;) Laatste Maersk update is dat hij de 6e rond middernacht aankomt, ik ga er van uit dat hij de 10e aankomt in Tilburg. We zullen zien...

Oh, en volgens mijn account is hij nog onderweg van Fremont naar een haven!

Vier dagen is voor Rotterdam - Tilburg wel heel ruim. Dan lopen de overslag kosten te veel op die zeker in Rotterdam niet mis zijn.
 
Alternatief is in de gaten houden wanneer je status op de order pagina veranderd naar "Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa.". Als dit gebeurt, dan snel kijken welk schip er als eerste vertrekt richting Rotterdam.

Tsja, maar die statusupdate is dus helaas niet altijd betrouwbaar. Ik denk dat een belletje of mailtje naar Delivery je de beste info geeft. En idd, het zijn best vriendelijke mensen! ;)
 
Mijn Model S afgelopen zaterdag besteld (75d), woensdag gebeld met de mededeling dat de auto op de boot staat en geleverd kan worden 3/4 week September (in tegenstelling tot afspraak bij Sec Den Haag).

Helaas zijn we dan al op vakantie, auto is uiteindelijk op 18 september levering gezet. Dat wordt ophalen, thuis parkeren en direct twee weken op vakantie....

Maar superblij dat de auto zo snel geleverd kan worden :)
 
Ik denk dat de mijne ook op de IOWA stond, maar heb dit niet gecheckt bij Tesla zelf.
Laatst een keer naar delivery gebeld toen ik een melding kreeg dat hij op de boot stond en die gaven aan ergens laatste twee weken van september.


Hoi Tumtiedum,

Heb jij inmiddels een leveringsdatumupdate ontvangen of een statusverandering online gezien? Ik begrijp dat je Tesla ook op de IOWA stond.

Thanks