Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De OHIO is in het Kanaal aangekomen. Vol met Tesla’s die nog snel deze maand moeten worden afgeleverd.

Ha Andre, ik heb dit zojuist in een ander draadje al genoemd maar mocht je je nieuwe Tesla de Maasvlakte op willen zien varen dan kun je gebruik maken van een goede camera van het Havenbedrijf:

Webcams

De camera die in het water staat is degene met het beste beeld op wat binnenkomt.
 
  • Love
Reactions: Andre68
De levering van mijn nieuwe 100D stond eigenlijk voor Vrijdag de 14e in de ochtend, maar in mijn schema kwam het beter uit om hem Woensdag de 12e op te halen.

Even gemaild, geen probleem! Ze hadden gewoon tijd. Ik merkte daar niets van de drukte.

Kenteken nu ook al gekregen, dus verzekering is in orde.
 
  • Like
Reactions: Alain13
Ik heb mijn MS begin juli besteld, met als gewenste afleverdatum begin oktober i.v.m. huidig leasecontract. Ik verwacht dat dit weekend de auto op de Montana gaat. Deze komt 24 september aan in Rotterdam en is dan een aantal dagen later in Tilburg. Ik hoop op 5 oktober afhalen... Ik ontloop in ieder geval de einde-kwartaal-drukte :).
 
Je kunt proberen de auto via een service center te laten afleveren. Dat gaat niet vanzelf, maar is me wel gelukt.

Heb ik al aan gedacht maar ik woon hemelsbreed 15km van de fabriek vandaan. Dat wordt dan een wonderlijk verhaal dat ik moet gaan ophangen

Die voegen toch niets toe,aan de qualiteit?

Ik begreep dat zij er dan ook nog een keer naar kijken.
 
Zeker aan het einde van een kwartaal is het met afleveringen vanaf de fabriek hectisch. Afleveren via een SeC geeft dat ze alle tijd nemen voor uitleg en het SeC doet een extra check op de kwaliteit. Voor mij een positieve ervaring.
 
Ik begin nu te twijfelen of ik hem wel eind sept wil ophalen. Misschien twee weken vertragen zodat er meer rust in de tent is in Tilburg. Zou hij dan ook later geassembleerd worden? Kan de QC ten goede komen?
Laat je niet gek maken. Natuurlijk, einde kwartaal is hectisch, maar er gaat echt veel meer goed dan minder goed. De mijne werd (bijna) perfect afgeleverd op 20-6-2016 en toen was het flink druk. Zelfs de nieuwe MX van Tesla-kwaliteit-criticus ;) @Glitch (juni 2017) was naar zijn zeggen (bijna) perfect. Al vaker gezegd, lak en velgen goed controleren (en laten noteren) en eventuele andere zaken via een SeC op laten lossen. Doen ze uitstekend. En, de jouwe wordt volgens mij niet later geassembleerd als je de aflevering doorschuift. Gewoon zorgen dat je snel als mogelijk van je nieuwe Tesla gaat genieten. Want genieten ga je!
 
  • Like
Reactions: zkpq
Zojuist door Delivery gebeld om te mogen ophalen. Nu 26 sept afgesproken. Volgens de site staat hij nog op de boot naar Europa maar loopt iets achter waarschijnlijk.

Gewoon doen zo voor Q einde als het helpt voor de cijfers! Ze doen inderdaad geen Factory tours meer.
 
  • Like
Reactions: Alain13
Zojuist door Delivery gebeld om te mogen ophalen. Nu 26 sept afgesproken. Volgens de site staat hij nog op de boot naar Europa maar loopt iets achter waarschijnlijk.

Gewoon doen zo voor Q einde als het helpt voor de cijfers! Ze doen inderdaad geen Factory tours meer.

Fijn voor je, gaaf!

Die van mij is volgens mijn account al sinds een week of 6 onderweg van de fabriek naar de haven, terwijl hij volgens Delivery nu onderweg is van Rotterdam naar Tilburg. De info op je account kan dus ietsjes achterlopen idd ;)
 
Fijn voor je, gaaf!

Die van mij is volgens mijn account al sinds een week of 6 onderweg van de fabriek naar de haven, terwijl hij volgens Delivery nu onderweg is van Rotterdam naar Tilburg. De info op je account kan dus ietsjes achterlopen idd ;)
De Ohio is afgemeerd in Rotterdam. In Tilburg staan ze al te trappelen om een grote batch te assembleren.
 
  • Like
Reactions: Alain13
Zojuist door Delivery gebeld om te mogen ophalen. Nu 26 sept afgesproken. Volgens de site staat hij nog op de boot naar Europa maar loopt iets achter waarschijnlijk.

Gewoon doen zo voor Q einde als het helpt voor de cijfers! Ze doen inderdaad geen Factory tours meer.

Gisteren ook een afspraak gemaakt voor woensdag 26 september om 14:00. Misschien zie ik je daar? Zou top zijn. :D
 
De Ohio is afgemeerd in Rotterdam. In Tilburg staan ze al te trappelen om een grote batch te assembleren.
De Ohio is alweer weg ook. Staan de containers nog in Rotterdam, zijn ze onderweg naar Tilburg, is er gestart met assemblage? Nu is de echte blackbox periode aangebroken. Heldere deadline staat: 28/9. Hoop dat het een TS-kenteken wordt.
 
  • Like
Reactions: Alain13