Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Gaat idd via Tilburg. 14 dagen zijn nu voorbij. Ik heb te horen gekregen dat de leasemaatschappij een schouwing in heeft gelast voor levering omdat het een demo is. Even wachten hierop. Dan pas krijgt Delivery een seintje voor inplannen van de levering. Nog even geduld dus.
Duurde bij mij veel langer dan de 14 dagen... Bijna 6 weken.... ligt er maar net aan wat er uit de inspectie van de auto komt. Ik heb mijne overigens opgehaald in Rotterdam, nadat ik aangaf dat ik geen uur uitleg nodig had omdat het de 2e Tesla werd voor mij.
 
Duurde bij mij veel langer dan de 14 dagen... Bijna 6 weken.... ligt er maar net aan wat er uit de inspectie van de auto komt. Ik heb mijne overigens opgehaald in Rotterdam, nadat ik aangaf dat ik geen uur uitleg nodig had omdat het de 2e Tesla werd voor mij.

Goed nieuws van Delivery: Ik heb gehoord dat de schouwing ok verlopen is. Auto zou donderdag geleverd kunnen worden.
Laatste hobbel - Delivery heeft nog geen bestelbevestiging binnen. Hangt nog iets tussen Leasemaatschappij. Tesla leasedesk en Delivery. Maar even terug naar naar de Leasemaatschappij. #laatsteloodjes
 
Goed nieuws van Delivery: Ik heb gehoord dat de schouwing ok verlopen is. Auto zou donderdag geleverd kunnen worden.
Laatste hobbel - Delivery heeft nog geen bestelbevestiging binnen. Hangt nog iets tussen Leasemaatschappij. Tesla leasedesk en Delivery. Maar even terug naar naar de Leasemaatschappij. #laatsteloodjes

Hij is er.. vandaag opgehaald in Tilburg.
IMG_2396.JPG
 
@Turbopep, @MarcelS, @Tozz. Dit topic is dood. Een jaar geleden was het hier een drukte van belang. Wij hebben de auto op 15 mei een jaar (Tozz iets langer). Hoe gaat het ermee, tevreden, hoeveel kilometer op de teller en wat wordt de volgende auto?
Ikzelf: ja nog steeds tevreden maar het bereik in de winter vind ik niet te best, bijna 35k en de volgende wordt waarschijnlijk een M3.
 
Ben net de 25k gepasseerd! Blijft veruit beste auto die ik ooit heb gehad. Bereik vind ik eigenlijk in de winter ook nog prima, ik kom op 1 lading door heel Nederland. Maar ik heb dan ook de 100D. Ik heb inderdaad wel met regelmaat dat ik zo rond de 15% SoC uit kom na een trip. Die trip had ik dan met een 75D niet gehaald. Ben dan ook wel blij dat ik voor de 100D ben gegaan.

De Model 3 is voor mij te klein. Heb er in gezeten, maar met mijn 2.04m is dat niet comfortabel. Bedoeling is om deze nog flink wat jaren te gaan rijden en daarna kijken of ik tweedehands een 'refreshed model s' kan kopen. Dus zeg in 2028 een auto die dan 5 jaar oud is.

Met de huidige bijtellingregels kan ik een nieuwe S niet meer betalen :(
 
Ook die van mij is bijna 1 jaar. 24k KM. 75D, nog ff stress gehad omdat ik er plots 1 uit voorraad kon krijgen en vlak daarna de berichten over MCU2 kwamen. Die heb ik gelukkig wel.
Geen, maar dan ook geen seconde spijt. Ook niet van de 75: de meerprijs voor een 100 destijds rechtvaardigt die paar keer SUC niet. Ik verveel me daar nooit :)
Mijn wachttijd was trouwens 3 weken.
 
Same here: de centerconsole staat in backorder.. Deze is reeds besteld 15 december 2015 :biggrin:

Maar goed als het scherm het doet, en ze verder niets vinden dan heb ik iig al de MS waar die in moet .
Beste Pascal,

had jij een tesla model s met kenteken JG200G? Zoja, kan jij mij meer vertellen over de auto zoals zijn er problemen te verwachten? Ik zie de auto als cpo staan bij tesla? Maar, je krijgt bij informeren bij tesla dan weinig info over de staat van de auto.

hoor graag van je?
met vriendelijke groet, Jaap