Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn VIN:51001 Leverdatum staat op November. :crying: Hopelijk wordt dit eind oktober.

@jpet: je bent inderdaad aan het overdrijven :tongue:

Laat je hier iets weten wanneer die van jou echt in productie gaat? Er zit 7000 verschil tussen onze wagens en dat is dus meer dan een maand productie maar ik vraag me af of de VIN wel bepalend is voor de volgorde in de productielijn.
 
Laat je hier iets weten wanneer die van jou echt in productie gaat? Er zit 7000 verschil tussen onze wagens en dat is dus meer dan een maand productie maar ik vraag me af of de VIN wel bepalend is voor de volgorde in de productielijn.

Ik vraag me dat ook enorm af aangezien jullie als leverdatum ook November hebben staan... Ik hoop in ieder geval van wel! Ik heb hem op 18/06 ongeveer besteld. Momenteel heb ik als status in productie genomen net zoals bij jullie.. Zucht nog wat wachten zeker.
 
Ik vraag me dat ook enorm af aangezien jullie als leverdatum ook November hebben staan... Ik hoop in ieder geval van wel! Ik heb hem op 18/06 ongeveer besteld. Momenteel heb ik als status in productie genomen net zoals bij jullie.. Zucht nog wat wachten zeker.

Ik had initieel eind November staan toen ik bestelde maar bij de aanpassing van de status naar "Your Model S has entered the production queue..." is het opgeschoven naar December. Hopelijk krijgen we iets meer guidance tijdens de First Tuesdays op 7 Oktober. Als ik zou weten dat de Mobileye features er weldra aankomen zou ik gerust nog een paar weken extra willen wachten. Ik heb hierover een vraag neergelegd bij mijn DS maar er komt geen reactie.
 
Ik had initieel eind November staan toen ik bestelde maar bij de aanpassing van de status naar "Your Model S has entered the production queue..." is het opgeschoven naar December. Hopelijk krijgen we iets meer guidance tijdens de First Tuesdays op 7 Oktober. Als ik zou weten dat de Mobileye features er weldra aankomen zou ik gerust nog een paar weken extra willen wachten. Ik heb hierover een vraag neergelegd bij mijn DS maar er komt geen reactie.

Mobileye features --> bedoel je dan de camera's/radars en bijbehorende bedrading? (ik dacht ergens foto's gezien te hebben op een mule-voertuig )
 
Mobileye features --> bedoel je dan de camera's/radars en bijbehorende bedrading? (ik dacht ergens foto's gezien te hebben op een mule-voertuig )

Inderdaad, als ze de documentatie al zo netjes klaar hebben (cfr het lek via de V6 on-line documentatie), kan de release niet meer zo ver af zijn. Rocket science is het trouwens niet gezien de Mobileye toepassingen tegenwoordig al in veel wagens zitten en je het ook zelf kan installeren. Als je het zelf doet mis je wel de integratie met de firmware van de wagen en dat is natuurlijk wel zo handig. Ik kan maar dromen he. Wat moet ik anders om de tijd van het wachten te doden. Ga morgen alvast een CEE32 stopcontact plaatsen. :rolleyes:
 
De eerste auto's met lane assist e.d. zijn in de US al uitgeleverd.. Hopelijk krijgen jullie ze ook!

Het lijkt er inderdaad op. Men is er echter niet van overtuigd dat de claim van de persoon die zegt ze hebben klopt. Laat ons eerst maar eens wachten op wat foto's. In elk geval, een pie in the sky is het zeker niet gezien het al volledig uitgewerkt in de V6 documentatie zat. Fingers crossed...
 
Tot mijn verbazing zag ik vandaag op MyTesla, dat de leverdatum van februari naar december is vervroegd en mijn eerst verkregen RN-nummer tevens naar een 5Y-nummer is gewijzigd. Das mooi weer een meevallertje :biggrin: Als er dan ook nog eens gratis lane assist etc. op zit, krijgt deze jongen een extra mooi kerstcadeau dit jaar!