Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Je bent niet alleen. Ik heb ook nog steeds geen nieuws. Weet zelfs niet of hij ooit op een boot is geraakt, in New York is blijven hangen in de sneeuw of in het water terecht is gekomen. In My Tesla staat nog steeds verwachte levering maart. Misschien 2016? Ik berust in de situatie, kan er toch niets aan veranderen. Hij zal ooit wel eens ergens opduiken...

Heb Daniel aan de lijn gehad, kom me vertellen dat boot (waar de mijne op staat) vermoedelijk aankomt op 23/3. Tussen boot en uitlevering 4 dagen te tellen. Ziet er naar uit dat ik eind maart ga halen....
 
Mijn levering is van april naar late april naar May verschoven. Nou nou wat een goede service waar iedereen het over heeft dit is rond uit belachelijk. Bij mijn vorige merk Audi was dit wel goed geregeld. Tot dus ver ben ik van de service niet te spreken.

Nou, nou. Het wachten is inderdaad vervelend, maar wel iets dat je van te voren wist.

Daarbij, de Audi A3 e-Tron van een collega van mij is van december 2014 verschoven naar juni 2015...
 
Mijn levering is van april naar late april naar May verschoven. Nou nou wat een goede service waar iedereen het over heeft dit is rond uit belachelijk. Bij mijn vorige merk Audi was dit wel goed geregeld. Tot dus ver ben ik van de service niet te spreken.

Ik heb mijn Model S besteld in april 2011. De auto is, na diverse keren uitstel geleverd in november 2013.
Dit heeft overigens niks met service te maken maar met communicatie. De service is uitstekend, de communicatie wat minder.
 
Mijn levering is van april naar late april naar May verschoven. Nou nou wat een goede service waar iedereen het over heeft dit is rond uit belachelijk. Bij mijn vorige merk Audi was dit wel goed geregeld. Tot dus ver ben ik van de service niet te spreken.

Heb ooit, 1997 een nieuwe VW passat besteld met 3 maanden levertijd. Werden er uiteindelijk 9!!. Zat het verkeerde interieur in en ze hadden m'n radio ook vergeten in te bouwen. Oh ja de prijs was inmiddels vanuit de fabrikant verhoogd dus die moest ik ook betalen:cursing: Hier heb ik destijds terplekke even overleg gepleegd met mijn advocaat. Na wat aandringen is er toen van de prijsverhoging afgezien. Vervolgens heb ik 3x een bodemplaat moeten laten vervangen binnen 3 maanden. Was nog nooit voorgekomen zeiden ze. Gelul was mijn reactie, het is mijn 3e al. Ik heb m er toen maar afgelaten. Ook nog lekkage gehad bij de antenne. Geweldig concern dat VW/Audi etc. concern maar bij Tesla doen ze het toch echt een stuk beter is mijn ervaring.
 
BlackBeast is sinds vanmorgen op de baan, na een deskundige uitleg van DS Karolien van Tesla Aartselaar.

Vooraleer naar kantoor te gaan een goeie 80 km test gereden/gevlogen.

In één woord : A-W-E-S-O-M-E- !

Dit is geen auto, dit is een space shuttle....

De beroemde Tesla-grin staat nu op mijn gezicht gebijteld... met dank aan Elon M.

- - - Updated - - -

BlackBeast is sinds vanmorgen op de baan, na een deskundige uitleg van DS Karolien van Tesla Aartselaar.

Vooraleer naar kantoor te gaan een goeie 80 km test gereden/gevlogen.

In één woord : A-W-E-S-O-M-E- !

Dit is geen auto, dit is een space shuttle....

De beroemde Tesla-grin staat nu op mijn gezicht gebijteld... met dank aan Elon M.

En gebeiteld wordt tegenwoordig met "ei" geschreven trouwens :)
 
Hebben ze er een verklaring voor gegeven of zie je dit enkel in My Tesla?

Enkel in My Tesla mijn DS die kan er niets aan doen en weet ook niet waarom dit gedaan is.

@Wim D communicatie en service zijn voor mij het zelfde dus gewoon slecht.

- - - Updated - - -

En onder het mom van elk nadeel heeft zijn voordeel ik heb nu sowieso wel het nieuwe kenteken.

en een vag bestelling van bijna 20 jaar geleden met een bestelling nu bij Tesla vergelijking is ook niet echt eerlijk.
 
Last edited:
Enkel in My Tesla mijn DS die kan er niets aan doen en weet ook niet waarom dit gedaan is.

@Wim D communicatie en service zijn voor mij het zelfde dus gewoon slecht.

- - - Updated - - -

En onder het mom van elk nadeel heeft zijn voordeel ik heb nu sowieso wel het nieuwe kenteken.

en een vag bestelling van bijna 20 jaar geleden met een bestelling nu bij Tesla vergelijking is ook niet echt eerlijk.


een glitch in hun systeem... kan gebeuren.

maar wacht met je oordeel tot de S onder je kont, of je rechtervoet zit...

- - - Updated - - -

BlackBeast is sinds vanmorgen op de baan, na een deskundige uitleg van DS Karolien van Tesla Aartselaar.

Vooraleer naar kantoor te gaan een goeie 80 km test gereden/gevlogen.

In één woord : A-W-E-S-O-M-E- !

Dit is geen auto, dit is een space shuttle....

De beroemde Tesla-grin staat nu op mijn gezicht gebijteld... met dank aan Elon M.

- - - Updated - - -



En gebeiteld wordt tegenwoordig met "ei" geschreven trouwens :)


congrats !
have fun !
 
Heb Daniel aan de lijn gehad, kom me vertellen dat boot (waar de mijne op staat) vermoedelijk aankomt op 23/3. Tussen boot en uitlevering 4 dagen te tellen. Ziet er naar uit dat ik eind maart ga halen....

Rara wat ik vandaag in My Documents heb gevonden... De eindfactuur! Meestal ben ik niet zo blij als ik een factuur krijg maar voor Tesla maak ik graag een uitzondering. :love:
En een factuur komt nooit alleen, dus ook een e-mail van mijn (en jouw) DS met dezelfde info als die jij hebt gekregen. Onze wagens zullen elkaar dus onderweg gezelschap kunnen houden.

Lezers die een wagen uit productie hebben gehad rond de eerste week van februari (bij mij was het 4/2), hebben een goede kans ook in deze batch te zitten. Ik vermoed dat de weersomstandigheden en de stakingen in de havens van de west coast voor wat vertraging hebben gezorgd.
 
Last edited:
En ondertussen schijnt mijn S nog steeds in New York te staan. Eindfactuur staat al sinds mid januari in Mijn Documenten. Hij staat nu al 3 weken in New York. Met alle respect: dit lijkt nergens naar. Niet dat de levertijden een probleem zijn, maar de communicatie is rondom slecht. Ook het feit dat auto's die 3 weken na de mijne besteld zijn ondertussen al in Belgie afgeleverd zijn is op zijn minst vreemd te noemen. Als ik hier nu een redelijke verklaring voor kreeg zou het niet zo erg zijn, maar ik krijg nu het gevoel dat ze me laten bungelen. Alsof de 'D' voorrang krijgt...
 
En ondertussen schijnt mijn S nog steeds in New York te staan. Eindfactuur staat al sinds mid januari in Mijn Documenten. Hij staat nu al 3 weken in New York. Met alle respect: dit lijkt nergens naar. Niet dat de levertijden een probleem zijn, maar de communicatie is rondom slecht. Ook het feit dat auto's die 3 weken na de mijne besteld zijn ondertussen al in Belgie afgeleverd zijn is op zijn minst vreemd te noemen. Als ik hier nu een redelijke verklaring voor kreeg zou het niet zo erg zijn, maar ik krijg nu het gevoel dat ze me laten bungelen. Alsof de 'D' voorrang krijgt...

We worden op de proef gesteld maar no pain no gain. De stakingen in de havens langs de westkust hebben een immense impact gehad (en nog) op de Amerikaanse economie. Heel wat bedrijven zitten hierdoor zonder wisselstukken. Dit zal ook wel zijn impact hebben op de transporten vanaf de oostkust. Ik heb de indruk dat veel leveringen 2 weken en meer vertraging hebben opgelopen. Hopelijk leest Tesla mee en probeert ze in de toekomst wat meer status info te geven. Het probleem is voor mij niet dat ik 8 maanden heb moeten wachten maar wel dat er tijdens de transit fase onvoldoende communicatie is. Ze kunnen dit best automatisch regelen via My Tesla zodat klanten niet hun sales of DS hoeven te stalken.
 
Waarschijnlijk is dit gewoon onderdeel van de Tesla ontgroening. :tongue:
Welcome to the club! :cool:


Vroeger moest je je hoofd nog kaalscheren voor de aflevering. Dat hoeft tegenwoordig gelukkig niet meer. ;-)

aflevering_kaal.jpg
 
Last edited: