Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model X

This site may earn commission on affiliate links.
Waar vinden jullie alle gedetailleerde informatie over de status van de auto. Ik heb een MX besteld in april en zie nu als ik inlog op Tesla.com bij mijn auto alleen staan “in productie” maar ik lees hier op het forum veel meer details.
De jongens van het deliveryteam kunnen je in dit soort processen en als ie straks onderweg is van West naar oost en op de boot meer gerichtere informatie geven...

Je kunt ze gewoon bellen, ze bijten niet
 
Ik had begin februari besteld, initieel zou eind mei / begin juni levering zijn, toen bumpte hij even naar juli 2018 , week later werd het ineens eind april / begin mei. Midden april 1e keer gebeld door TeslaNL, dat ze herinnerden om alle papieren aan te leveren en dat "levering aanstaande was, waarschijnlijk 4 weken vanaf het telefoontje". 2 weken later telefoontje om in te plannen, kon hem vanaf afgelopen maandag (14-5) ophalen en vanochtend opgehaald (16-5). Leuk om te zien hoe Factory 2 geevolueerd is tov Factory 1 (nov 2014 een tour gehad daar) en hoe de "productie" in Tilburg zo enorm vergroot is tov toen!
 
  • Like
Reactions: Kuijp74
Ik had begin februari besteld, initieel zou eind mei / begin juni levering zijn, toen bumpte hij even naar juli 2018 , week later werd het ineens eind april / begin mei. Midden april 1e keer gebeld door TeslaNL, dat ze herinnerden om alle papieren aan te leveren en dat "levering aanstaande was, waarschijnlijk 4 weken vanaf het telefoontje". 2 weken later telefoontje om in te plannen, kon hem vanaf afgelopen maandag (14-5) ophalen en vanochtend opgehaald (16-5). Leuk om te zien hoe Factory 2 geevolueerd is tov Factory 1 (nov 2014 een tour gehad daar) en hoe de "productie" in Tilburg zo enorm vergroot is tov toen!
En nu snel inschrijven voor de E-Rally 2 juni! www.e-rally.nl. Gefeliciteerd en tot 2 juni ;)
 
  • Like
Reactions: petervr and S-19910
Het "ergste" is dat Sander hem direct weer kan inleveren voor de wrap ! als ik het goed had. Weet daar inmiddels alles van, afgelopen maandag de x in ontvangst mogen nemen en na 75km weer in mogen leveren. Nog paar nachtjes en dan start de fun pas echt.
Klopt! De rit van Tilburg naar de wrapper is slechts 40 kilometer dus waarschijnlijk zal AP nog niet eens bruikbaar zijn. Wat ik persoonlijk wel weer waanzinnig vind is dat de X vrijdag 1 juni klaar is en ik na afhalen direct door rijd naar SuC Dordrecht alwaar de auto direct ingezet gaat worden voor mijn o zo geliefde E Rally.....toch wel bijzonder dat mijn lustrum auto zijn eerste echte kilometers gaat maken tijdens de lustrum editie!
 
  • Love
Reactions: Kuijp74