Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

What's in a Name?

This site may earn commission on affiliate links.
Is niet het enige praktische nut van een naam dat het bij een software update mogelijk wordt om in je navigatie andere Tesla's zichtbaar te krijgen/herkennen? Zou het in dat geval niet veel logischer zijn om je eigen (forum)naam te gebruiken? Of zijn er toepassingen die ik over het hoofd zie?
 
Ik heb maar een Tesla S en dat is wel genoeg, naast twee ICE's.

In de iPhone App krijg je 'Select a car' als je op je accountnaam (=e-mailadres) drukt.

Het instellen zal in MyTesla moeten. Als je daar twee aparte accounts voor de twee auto's hebt, zal het wel niet lukken.
Misschien voegen ze die wel op verzoek voor je samen?
 
Ik heb maar een Tesla S en dat is wel genoeg, naast twee ICE's.

In de iPhone App krijg je 'Select a car' als je op je accountnaam (=e-mailadres) drukt.

Het instellen zal in MyTesla moeten. Als je daar twee aparte accounts voor de twee auto's hebt, zal het wel niet lukken.
Misschien voegen ze die wel op verzoek voor je samen?
Had dat ook al gezien maar het was me nog niet gelukt ze samen te voegen. Hoopte dat jij dit wel wist. Misschien komt t nog.
 
Op verzoek van zoonlief toch maar aangepast naar zijn tekenfilmheld maar de app reageert ineens raar
 

Attachments

  • ImageUploadedByTapatalkHD1411935102.813469.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1411935102.813469.jpg
    84.5 KB · Views: 235