Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Whispbar dakdrager voor Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Jullie weten toch dat er serieuze gevangenisstraffen staan op het aanbrengen van dakdragers, trekhaken, fietsenrekken,... op een prachtige wagen als de Tesla Model S? Plus een verplichte psychologische begeleiding daarna!

:crying:
Maar een Tesla zonder dakkoffer maar van binnen tot de nok toe volgestouwd met strandballen, vouwstoelen en andere vakantiemeuk is ook geen sjiek gezicht, hoor :rolleyes:
 
iemand dakdragers die ik kan lenen?
zit al ruim 2 maanden op de levering te wachten.
auto vol met koffers ( heb 3 vrouwen).
voor alle duidelijkheid, hiervan zijn twee dochters.
maar ik wil mijn golfset ook graag meenemen.
wie kan mij helpen?
 
Vandaag ontving ik van David Blom van Blomness kosteloos een complete set rubber voeten en andere onderdelen om de Whispbar drager op de Model S te monteren.
Deze set is samen met Tesla ontwikkeld en voorziet in een veilige en sterke verbinding van de Whispbar drager op de Model S.
Een informatief filmpje over de montage van de Whispbar drager staat op site van Tesla.
Video Walkthrough | Tesla Motors
 
Vandaag ontving ik van David Blom van Blomness kosteloos een complete set rubber voeten en andere onderdelen om de Whispbar drager op de Model S te monteren.
Deze set is samen met Tesla ontwikkeld en voorziet in een veilige en sterke verbinding van de Whispbar drager op de Model S.
Een informatief filmpje over de montage van de Whispbar drager staat op site van Tesla.
Video Walkthrough | Tesla Motors

Waarom had je die rubber voeten dan niet initieel al bij de levering van de dakdragers gekregen?

- - - Updated - - -

iemand dakdragers die ik kan lenen?
zit al ruim 2 maanden op de levering te wachten.
auto vol met koffers ( heb 3 vrouwen).
voor alle duidelijkheid, hiervan zijn twee dochters.
maar ik wil mijn golfset ook graag meenemen.
wie kan mij helpen?

Van en tot wanneer heb je ze nodig?
 

Hebben die mensen niets beters te doen dan zoiets uit te zoeken?
Bijvoorbeeld een onverantwoorde hoeveelheid tijd op een verslavend forum doorbrengen?? :scared:
 
Last edited: