Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie doet wat?

This site may earn commission on affiliate links.
Een dislike voor het verspreiden van verkeerde informatie . Je kijkt wel een auto-journalist. 6 Luchtverkeersleiding Mythes Ontrafeld

Ho ho, dat is niet eerlijk. Ik verwijs naar "verkeersleider" en "luchtverkeersleider". De eerste heeft een hesje aan en de ander niet. Klopt toch? Daarom ook de smiley om aan te geven dat het om een grapje ging, immers is duidelijk dat "verkeersleider" bedoelt wordt als "luchtverkeersleider". Overigens mag je de dislike laten staan hoor, dat maakt mij niet uit :)
 
Ho ho, dat is niet eerlijk. Ik verwijs naar "verkeersleider" en "luchtverkeersleider". De eerste heeft een hesje aan en de ander niet. Klopt toch? Daarom ook de smiley om aan te geven dat het om een grapje ging, immers is duidelijk dat "verkeersleider" bedoelt wordt als "luchtverkeersleider". Overigens mag je de dislike laten staan hoor, dat maakt mij niet uit :)
Die gast buiten met een hesje en de batjes om het vliegtuig te parkeren heet een marshaller
 
Bij mijn Strandclub is (nog) geen DeC. Sterker nog, ik heb daar aan het strand uberhaupt nog geen opladers gezien :eek:. Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen. Hoe werkt het aanvragen van een DeC eigenlijk. Gaat dat via Tesla? Daan B, Wij zijn inderdaad het gehele jaar open.
 
Mijn buurman heet Marco,

Art380 misschien? Net als Willem vlieg ik liever Emirates dan KLM vanwege de prijs. Dus ja ook aardig wat meevlieguren. Ik zie overigens vaak aardig wat Telsa's staan op het Privium parkeerdak.

Dat jij Emirates vliegt, dat moet je zelf weten.
Echter de reden dat onze koning met deze club vliegt, daar zet ook ik hele grote vraagtekens zij.
Notabene KLM faciliteert dat hij zijn brevet geldig kan houden. Hoe doen ze dat? Ze laten hem op commerciële vluchten vliegen als piloot. Dat kost geld omdat er een andere piloot klaar moet staan in het geval Willem niet kan komen opdagen. Er zijn stoelen aan boord die niet verkocht kunnen worden, omdat daar andere mensen moeten zitten die hij meebrengt. Hij krijgt de gelegenheid en instructeurs van KLM toegewezen om zijn trainingen te verzorgen, hij krijgt een KLM uniform, etc.
Hoe raar is het dan dat je met KLM's grootste concurrent naar een bestemming vliegt.
Ook nog omdat zijn koninklijke vliegtuig naar Australië vliegt om hem daar lokaal te vervoeren (Waar ook KLM piloten aan boord zitten om dat vliegtuig te besturen)

excuses voor dit "off-topic" berichtje
 
Krijg de X pas in maart, maar voel me in mijn hart al een beetje een Tesla-rijder, dus...

Mede-eigenaar van een bedrijf dat sample libraries (ook wel genoemd: virtual music instruments) bedenkt, opneemt, programmeert en licenseert aan makers van film, tv & game muziek (makers van 'filmische muziek'). Denk aan de klanken die in een keyboard zitten, maar dan een stuk realistischer en vetter klinkend. Onze markten zijn waar de filmindustrieën zitten: VS, UK, Frankrijk, Duitsland... en Nederland en België een stukje verderop in die lijst.

Daarnaast schrijf ik zelf muziek. Volgend jaar daar hopelijk weer wat meer tijd voor.
 
Last edited:
Dat jij Emirates vliegt, dat moet je zelf weten.
Echter de reden dat onze koning met deze club vliegt, daar zet ook ik hele grote vraagtekens zij.
Notabene KLM faciliteert dat hij zijn brevet geldig kan houden. Hoe doen ze dat? Ze laten hem op commerciële vluchten vliegen als piloot. Dat kost geld omdat er een andere piloot klaar moet staan in het geval Willem niet kan komen opdagen. Er zijn stoelen aan boord die niet verkocht kunnen worden, omdat daar andere mensen moeten zitten die hij meebrengt. Hij krijgt de gelegenheid en instructeurs van KLM toegewezen om zijn trainingen te verzorgen, hij krijgt een KLM uniform, etc.
Hoe raar is het dan dat je met KLM's grootste concurrent naar een bestemming vliegt.
Ook nog omdat zijn koninklijke vliegtuig naar Australië vliegt om hem daar lokaal te vervoeren (Waar ook KLM piloten aan boord zitten om dat vliegtuig te besturen)

excuses voor dit "off-topic" berichtje

Wellicht vanwege de beschikbaarheid en privacy van First Class, de beschikbaarheid van een douche en het relaxed aan de bar hangen met een paar sjeiks?
En misschien ook nog omdat hij er met de KLM toch ook niet kan komen zonder over te stappen op een andere airline en het wat veiligheid en convenience betreft in Dubai wellicht beter geregeld is (en binnen 1 maatschappij).

Verder begrijp ik je frustratie wel. Onze Royal hoort natuurlijk gewoon onze Royal te vliegen.
Maar ja, onze Royal is niet echt 'onze' Royal meer.
Kom de mannen van onze andere Royal (die van die schelp) ook steeds vaker op 'De Verenigde' tegen.