pvh
Active Member
In zijn "class Action" noemt hij iedere Tesla : "all over the world" Dus in principe kan je daar gewoon bij aansluiten...In de USA kan dat maar daar hebben we in NL niets aan toch?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In zijn "class Action" noemt hij iedere Tesla : "all over the world" Dus in principe kan je daar gewoon bij aansluiten...In de USA kan dat maar daar hebben we in NL niets aan toch?
Al sedert 4 weken het probleem van dramatisch verlaagde laadsnelheid bij de 85 KWh classic uit 2014 met 79.000 km, nu maximaal 65 kW, zelfs bij een lege accu op temperatuur.
...
Ook het laden via de Thuislader geeft geen verbetering, ...
In zijn "class Action" noemt hij iedere Tesla : "all over the world" Dus in principe kan je daar gewoon bij aansluiten...
De NL pers pikt deze rechtzaak ook op. Model S-bezitter klaagt Tesla aan wegens plotselinge vermindering accucapaciteit
Mocht Tesla hierdoor gedwongen worden om maatregelen te nemen tegen de teruggelopen laadsnelheid of capaciteit in de VS, kun je er vanuit gaan dat dit linksom of rechtsom ook gevolgen gaat hebben voor ons in Europa.
Als eigenaar van een Model S 85: Ik ben benieuwd...
Wat heeft een sterk vervuilende youngtimer hiermee van doen dan?Ik ben ook benieuwd.
Wat heeft een sterk vervuilende youngtimer hiermee van doen dan?
Het echte verhaal is natuurlijk dat Tesla hier niets over heeft verklaard. Ze lijken ook geen communicatieplan te hebben voor deze ingreep. Ik ga er nog steeds van uit dat er een goede reden is om dit te doen, maar ze moeten het gewoon uitleggen.
Weet ik, was grapje.Mijn vrouw is benieuwd dan. Die rijdt de model S op... en ook langere afstanden...
Zal toch wel moeten... als het niet in een persbericht is, dan wel in de rechtszaal..Laadsnelheid met ruim 1/3 verminderen is volgens mij niet zo makkelijk uit te leggen.
Blijft nu bij het aanzetten van de airco de laadsnelheid in km/u gelijk of het aantal kW dat je uit de paal krijgt? Want als er een beperking zit op het aantal kW uit de paal dan zou bij het gebruik van de airco de km/ u terug moeten lopen, toch?
Dus jij denkt dat de laadcurve die er nu is wordt afgedwongen op kW per SoC en niet meer op conditie van de accu? Dat zou inderdaad een boel verklaren..
Misschien geen rechten, maar wel verhaal. Afwachten wat hieruit beslist wordt en dan eens naar en SeC gaan met een printout van de class action en vonnis
Classic S85, 145000 km.@Kooky675 welke auto rij jij? Ik haal met mijn S70 uit 2016 nu vergelijkbare waardes, waar ik eerdere tot 20% SoC ook met 118kW kon laden.