Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie gaat er op 31 maart in een store reserveren?

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik het hier zo lees moet ik misschien toch echt overwegen om een tentje weg te zetten in Rotterdam. :scared:

Ik denk dat we wel een goede statement kunnen maken als we in de rij gaan staan in een store. Daar wil ik wel een ochtendje aan "verspillen".

Heb het altijd een hoogmis van blind consumptiegedrag gevonden bij die Apple-gadgets. En nu overweeg ik het zelf :redface:
Hoewel we nu kunnen argumenteren dat dit is om de wereld te redden.
 
Ik geloof noot dat je kunt reserveren voordat ze in de US zijn getoond. Daarmee is 31 maart voor ons dus voorbij, voordat de aankondiging is. Daarmee komen wij dus gewoon in de 1 april on-line wachtrij uit.... En reken er ook maar op dat ook eerst de thuismarkt (USA) uitgeleverd gaat worden. Eind 2018 lijkt me een mooie datum om voor ogen te houden. Op de S heb ik bijna drie jaar gewacht na reservering, dit zal niet veel anders zijn.
 
Ik hoop echt dat Tesla een jonge generatie aan zich weet te binden met de Model 3.
Dan komt de toekomst vanzelf. Net als Apple heeft gedaan. Hip autootje met coole kleuren. My first Tesla Facebook groep. Naast Spotify ook een TeslaTinder account waarmee de Model 3tjes elkaar autonoom kunnen vinden. Zoiets.
 
Ik geloof noot dat je kunt reserveren voordat ze in de US zijn getoond. Daarmee is 31 maart voor ons dus voorbij, voordat de aankondiging is. Daarmee komen wij dus gewoon in de 1 april on-line wachtrij uit.... En reken er ook maar op dat ook eerst de thuismarkt (USA) uitgeleverd gaat worden. Eind 2018 lijkt me een mooie datum om voor ogen te houden. Op de S heb ik bijna drie jaar gewacht na reservering, dit zal niet veel anders zijn.

Net even met mijn dochter besproken om bij An De Pauw aan te kaarten om een live stream event op te zetten in de store op 31 maart.
 
Ik geloof noot dat je kunt reserveren voordat ze in de US zijn getoond. Daarmee is 31 maart voor ons dus voorbij, voordat de aankondiging is. Daarmee komen wij dus gewoon in de 1 april on-line wachtrij uit.... En reken er ook maar op dat ook eerst de thuismarkt (USA) uitgeleverd gaat worden. Eind 2018 lijkt me een mooie datum om voor ogen te houden. Op de S heb ik bijna drie jaar gewacht na reservering, dit zal niet veel anders zijn.

Daar zat ik dus ook al mee.. Die 9 uur tijdsverschil! Ik bel halverwege Maart wel een SeC.
 
ik ga er waarschijnlijk ook een opzij laten zetten (al was het als belegging:wink:)
In de store weten ze nog niet hoe het juist in zijn werk zal gaan maar de komende weken zal er meer duidelijkheid over komen.
Het probleem zal zijn voor ons. als de voorstelling in Californië op 31 maart is, zijn hier de stores waarschijnlijk al gesloten.

Volgens sommige Amerikaanse stores kan je bij hen gewoon tijdens de dag nog voor de onthulling reserveren.
 
Ik kwam deze in een US draadje tegen :)


attachment.php?attachmentid=111134&d=1455320561.png
 
Wij gaan ook M3 Reserveren en inderdaad.. voor mijn vrouw :biggrin:.
Daarom ben ik ook erg benieuwd wat de mogelijkheden zullen worden om te reserveren, ik wil er snel bij zijn om niet te lang te wachten op de levering.
Ik laat mij graag op de hoogte houden op dit draadje en als er akties zijn dan wil ik daar best aan deelnemen, bij voorkeur Rotterdam