Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie gaat waar reserveren? (Model 3/NL)

Waar ga jij reserveren?

  • Vanuit m'n luie stoel via internet

    Votes: 12 16.9%
  • Niet; Model S/X FTW!

    Votes: 13 18.3%
  • Amsterdam PC-Hooft

    Votes: 2 2.8%
  • Amsterdam Zuid-Oost

    Votes: 14 19.7%
  • Duiven

    Votes: 2 2.8%
  • Den Haag

    Votes: 13 18.3%
  • Eindhoven

    Votes: 1 1.4%
  • Groningen

    Votes: 0 0.0%
  • Tilburg

    Votes: 5 7.0%
  • Rotterdam

    Votes: 9 12.7%

  • Total voters
    71
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
Het was gezellig in Den Haag. Forumlid Rene was de 1e. Hij stond om 07:00 uur voor de deur. Veel bekenden en onbekenden gezien. Heerlijke koffie met gebak in ECHTE kopjes ipv kartonnen bekers. Is een detail maar dat maakt nou net voor mij het verschil. Top gedaan Tesla!

Reservering DH.jpg
 
Had in het model 3 draadje ook al wat gepost over tilburg ( 28 man, daarna leeg toen ik weg ging om 10:45 )
Ook goed verzorgd, champagne glassen met sapjes en hapjes e.d. Van iedere besteller een foto etc...

Maar @HWS je kunt je nummer zien in je account ( ik heb : Model 3 RN1074608**
 
Al bij al dus geen overrompeling bij de Tesla stores in België en NL. In de VS lees ik toch eerder dat er tientalen tot honderd mensen meer dan 2 uur op voorhand aanschuiven. Zal dat tax credit systeem voor de eerste 200'000 wel voor iets inzitten.
GNwB0MV.jpg

k1EnEFg.jpg
 
10 voor zeven in de avond was ik een van de laatsten in adam ZO, het kon ook nog tot 20 uur op de pc hoofd.
Zo snel had ik nog nooit een, laat staan 2 auto's besteld. Binnen 3 minuten. Het eindigde met de ongevraagde mededeling van de vriendelijke verkoper, dat hij echt niets kon vertellen over de auto. Dat bracht hij elegant, na de betaling ;>)

Tja, thuis gekomen hebben mijn kinderen de auto's al onderling verdeeld.

Het is nog wel een beetje teslagekte. Ben benieuwd wat ik nu besteld heb, morgen weten we meer.