Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie heeft sw update 2020 nog niet ontvangen?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zit ook nog op 2019.40.2.1 met mijn model X.
Een paar maanden terug wel een melding gekregen dat er een update klaar stond maar toen ik hem aan de wifi hing een dag later was er geen update meer. En tot op heden geen nieuwe update melding. Ik weet niet of ik echt iets mis, de auto doet het verder goed ... ;-)
 
2019.40.50.7 heb ik heel lang gehad tot ik gisteren de update kreeg voor 2020.8.1. De eerste keer dat ik zolang heb moeten wachten op een update. Maar aangezien dat de eerste update van dit jaar niet echt features had precies was het nu ook niet zo erg... Die hebben ze voor mijn wagen dus precies overgeslagen.
 
Ik ben vandaag van 2019.4.2.1 naar 2020.8.1 gegaan met de s 85 2015. Wat ik heel appart vind is dat voor de update de auto 147km aangaf als range en na de update 150km. Heb ik er kilometers zo maar bijgekregen? Of heeft tesla met de range calculator gerommeld?
Kans is groot dat je pack iets verwarmd is waardoor de range is toegenomen. Indien de rest capaciteit minder dan ik dacht 3% door kou niet beschikbaar is dan toont de UI geen blauw of sneeuwvlokje maar de rest kilometers zijn wel berekend met de daadwerkelijk beschikbare capaciteit.