TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Wie heeft versie 7.0 al?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Danny85, Oct 15, 2015.

1. dvroegop

dvroegop Member

Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar....

2. Desiré

Desiré Member

3. AJP7

AJP7 Member

:biggrin:

4. TLS1958

TLS1958 Member

De mijne staat nu voor z'n tweede service in Tilburg en kreeg vandaag terwijl hij daar stond een melding Software update beschikbaar, misschien is het een update van de oude software maar morgen weet ik het, krijg wat extra service!!!omdat mijn nieuwe onderweg is en ze graag willen dat de nieuwe eigenaar ook tevreden is.
    Versie 7.0 doet waarschijnlijk niets bij mij omdat mijn huidige van voor sept 2014 is.
    Geen radar en extra zij sensoren!

5. robertvg

robertvg Extremely Well-Known Member

Interssant; een thread over hoe de AP na een week al aan het leren is; op plekken waar de auto vorige week nog hardnekkig de afslag van de snelweg wilde nemen blijft hij nu netjes de baan volgen.
    Lijkt me ook niet zo ingewikkeld om bij te houden op welke gps posities en welke koers, en bij welke door de camera waargenomen situaties de bestuurder heeft gecorrigeerd, en dat dan de volgende keer anders te doen. En dat soort correcties te uploaden en weer naar de andere auto's te delen. Dan rijst natuurlijk de vraag in hoeverre je bij nieuwe situaties je er op kan vertrouwen dat er al een keer een Tesla heeft rondgereden...

Kortom: zou wel eens graag in het achterliggende IT systeem willen spieken :smile:

Autopilot is already improving.

6. dvroegop

dvroegop Member

Elon hint op release 7.0 voor Noorwegen op vrijdag.. Ik ben benieuwd...

tweets_elon.png

7. Namervio

Namervio Member

Interesting, dank. Ben benieuwd of er dan een roll-out per land komt of niet. (Of bijvoorbeeld EU vs non-EU). Ben ook benieuwd welke vrijdag Elon bedoelt....:biggrin:

8. robertvg

robertvg Extremely Well-Known Member

9. ResB

ResB Member

Als ik mijn 85 classic inruil voor een nieuwe met auto pilot (wil die functie zo graag!!!), moet ik dan de KIA MIA Vamil enz. terugbetalen? Sorry voor off topic... Baal echt dat ik destijds niet heb gewacht... Moet altijd zo nodig de eerste zijn :p

10. zouteval

zouteval Member

11. redevries

redevries René de Vries

Volgende week is er ook weer een vrijdag.... ;)

12. Nowyony

Nowyony Ton Segboer

Precies. Black Friday? 1e Kerstdag? Goede Vrijdag? zal mij benieuwen :biggrin:

13. Nexus

Nexus Active Member

Je krijgt dan te maken met desinvesteringsbijtelling. Je betaalt het gedeeltelijk terug dus.

Desinvesteringsbijtelling

Bedenk dat er op de nieuwe geen KIA en VAMIL meer zit en de MIA beperkt is tot 50k.

Even je boekhouder/fiscalist raadplegen dus.

14. pjhartog

pjhartog Member

De info die mij bereikt - FWIW - is dat we echt nog enige weken moeten wachten. Ik hoop ongelijk te hebben - en mijn bronnen voor de volgende belangrijke lekkage scherper te krijgen - maar vrees dat er verwarring bestaat over de term 'vrijdag' - een fenomeen dat wekelijks voorkomt.

Maar - via dezelfde bronnen - voldoende vertrouwen dat in 2016 vrij vroeg mijn SIG MX gaat komen - dus per 30.10 mijn P85D kunnen verpatsen met een wonderbaarlijke lage afschrijving. Zal de winter dus ICEn... (dus hoop ik echt dat as vrijdag vs 7.0 komt, want anders zie ik het voorlopig niet)

15. ERvee

ERvee member

Behoorlijk off topic;
    Pure nieuwsgierigheid, wil je daar iets over roepen? Een afschrijvingspercentage icm kilometers ofzo? Of ben ik dan te onbeleefd?

16. gelden

gelden Well-Known Member

Geen Tesla meer voorlopig? Ik heb met je te doen...

17. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Tuurlijk wel, Philip kan altijd nog de roadster pakken!

18. pjhartog

pjhartog Member

helaas - mijn lieve eega monopoliseert die toch wel - en verder staat ook die bij SeC Amsterdam - de 'peeling headlights' worden vervangen.

Maar deze zal inderdaad ons niet snel verlaten...

19. TEUNTSLA

TEUNTSLA Member

Hier uit Canada Model S Classic 85, Versie 7 is over de laatste week in Canada uit gekomen, is gister avond bij ons geladen. auto is smoother and reageert beter, user interface is niet echt vooruit gegaan.

20. Erik-S85

Erik-S85 Member

Je mag wel een keer bij mij kijken hoor :wink:

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC