Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie heeft versie 7.0 al?

This site may earn commission on affiliate links.
Even nieuwsgierig wie versie 7.0 al binnen heeft en tevens ook een andere vraag.
Op dit moment heb ik versie 2.5.36.
Ondertussen is er versie 2.5.46, 2.5.58, 2.5.71 en 2.5.85.

Loop ik alleen achter?
Mijn scherm is wel een tijdje geleden vervangen (defect), sindsdien heb ik geen updates meer gehad.
Thuis is er een sterk WiFi netwerk, en ik zie dat de wagen communiceert met Tesla, maar telkens maar voor een paar MB.

Grtz
 
  • " Europe and Asia are pending regulatory approval
  • Berichten over timing zijn wat diffuus. Ik zie berichten dat het na de US (geschat over een dag of 5) beschikbaar zou moeten zijn voor ons in Europa, maar ook wat andere time frames (die me wat minder blij zouden maken). We gaan het zien en beleven...
Of wij als Classic krijgen de v7 eerder dan de S-en met alle Hardware onboard ;-)
 
Hoe zeggen de Nederlanders dat zo mooi? Balen!

Uit het artikel in de Tijd:
‘Volgens onze interpretatie moet een chauffeur op ieder moment kunnen ingrijpen, maar dat betekent niet dat hij het stuur vast moet houden’, zegt Thomas De Spiegelaere, woordvoerder van de federale overheidsdienst Mobiliteit. ‘Een automatische piloot is dus toegelaten zolang de bestuurder zijn handen nabij het stuur houdt. Bellen of de krant lezen tijdens het rijden mag niet. Zelfs eten of roken zijn twijfelgevallen.
Volgens onze interpretatie moet een chauffeur op ieder moment kunnen ingrijpen, maar dat betekent niet dat hij het stuur vast moet houden’, zegt Thomas De Spiegelaere, woordvoerder van de federale overheidsdienst Mobiliteit. ‘Een automatische piloot is dus toegelaten zolang de bestuurder zijn handen nabij het stuur houdt. Bellen of de krant lezen tijdens het rijden mag niet. Zelfs eten of roken zijn twijfelgevallen.

Voor België lijkt het in orde dus... Kom maar op met die update!
 
Vandaag m'n 70D opgehaald, daar zat gewoon 6.2 op. De delivery expert vertelde dat de uitrol van 7.0 naar Europa max 5 weken achter kan lopen op US. En hij zei nog iets over een nieuwe functie bij de keuze creep aan/uit, mocht daar verder nog niets over zeggen...geen idee wat dat dan zou moeten zijn.
 
Vandaag m'n 70D opgehaald, daar zat gewoon 6.2 op. De delivery expert vertelde dat de uitrol van 7.0 naar Europa max 5 weken achter kan lopen op US. En hij zei nog iets over een nieuwe functie bij de keuze creep aan/uit, mocht daar verder nog niets over zeggen...geen idee wat dat dan zou moeten zijn.

Hij zal de Hill Hold functie wel bedoeld hebben, die vanaf versie 7 altijd beschikbaar kan zijn ipv alleen vanaf een bepaalde hellingshoek.
 
Dus voor de classic luitjes wordt het belangrijkste issue, de navigatie en de kaarten, nog steeds niet opgepakt? Misschien wel weer 0,2 sec sneller naar 100. Heel fijn als ik nog sneller de verkeerde route kan rijden:cursing: