Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie heeft versie 7.0 al?

This site may earn commission on affiliate links.
[emoji3]
3d0ad2c8cdd78354ef191960495e1066.jpg
 
Bij mij ook gedownload, krijg alleen de melding " Functies voor Rijassistentie niet beschikbaar, neem contact op met Tesla Service" :mad:
Zag wel dat bij de settings autosteer en autopilot aanwezig waren en aangezet konden worden.

Autopark zag ik zo snel niet.

Morgen nog maar eens kijken en met de manual stoeien en anders Tesla maar even bellen.
 
Juist een ritje van een dikke 100km gemaakt, E34, ring A'pen en E17
TACC is veel smoother in trage files, bijvoorbeeld aan een verkeerslicht.
Autopilot werkt zo goed als perfect, heb 1 keer de vraag gekregen om het stuur vast te houden in de scherpe bocht van de aansluiting van de E34 op de ring. Het wisselen van baanvak gaat ook redelijk goed, hiervoor moet je het stuur wel vasthouden.
ik heb de indruk dat de Europese versie voorzichtiger is dan de Amerikaanse als ik de verhalen daar lees. Wij zitten ook op een hogere versie. Je krijgt een waarschuwing over betasoftware als je de AP inschakelde in settings en een duidelijke waarschuwing elke keer je hem inschakelt tijdens het rijden.
Om Autopark te testen ben ik wat door de wijken aan het rijden geweest hier om wat plaatsen te vinden tussen 2 wagens in verschillende omstandigheden, het werkt goed boven verwachting na de commentaar van de Amerikanen. Zelfs aan de overkant van de straat en als je al zeer ver bent doorgereden, hij rijdt zonder problemen 2 wagenlengtes achteruit om in een plaats te parkeren.
TLDR, ben onder de indruk en neiuwsgierig naar wat er nog zal komen...