Naar aanleiding van Merijn zijn post in "werkelijke wachttijd" leek me dit wel leuk om een nieuw draadje te starten.
Ik heb ruim 30 jaar enkele Christoffels, een beertje en een vriendschapsbandje in de auto liggen. Het gaat als allerlaatste uit de auto en als eerste weer in de nieuwe auto.
De Christoffels van mijn grootmoeder gekregen toen ik 18 was en mijn eerste auto (ook een kever) had gekocht.
Het beertje heeft vele jaren aan diverse achteruitkijkspiegels geknepen, maar is een aantal auto's geleden verhuist naar het handschoenkastje wegens te vuil:smile:
(wassen mag niet omdat de kans bestaat dat je de kracht er uit wast)
Ik ben niet echt (bij)gelovig maar, "Baat het niet dan schaadt het niet".:wink:
dit alles ligt in een hoekje van het handschoenkastje.
Ik heb ruim 30 jaar enkele Christoffels, een beertje en een vriendschapsbandje in de auto liggen. Het gaat als allerlaatste uit de auto en als eerste weer in de nieuwe auto.
De Christoffels van mijn grootmoeder gekregen toen ik 18 was en mijn eerste auto (ook een kever) had gekocht.
Het beertje heeft vele jaren aan diverse achteruitkijkspiegels geknepen, maar is een aantal auto's geleden verhuist naar het handschoenkastje wegens te vuil:smile:
(wassen mag niet omdat de kans bestaat dat je de kracht er uit wast)
Ik ben niet echt (bij)gelovig maar, "Baat het niet dan schaadt het niet".:wink:
dit alles ligt in een hoekje van het handschoenkastje.
Last edited: