Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie helpt me van de rammels af?

This site may earn commission on affiliate links.
Het zou in eerste plaats natuurlijk niet mogen voorkomen, maar dat het nog niet verholpen is ligt niet alleen aan Tesla.
Toen ik een keer bij de sec was was het geluid natuurlijk net niet hoorbaar, en dan wordt het voor Tesla wel vrij lastig om het op te sporen. Als ik het geluid nu hoor dan ‘verhelp’ ik het liever dan dat ik een afspraak maak en dan pas weken later terecht kan en dus al die tijd met dat geluid rond moet rijden met alsnog het risico dat het bij de sec weer niet hoorbaar is. Als ik weer eens een afspraak heb voor iets anders neem ik deze weer mee.
 
Bedankt voor je tip trouwens, ik heb zo snel nog niks gevonden omdat het een erg ondiepe ingang is. Ik weet niet of ik die hele buis los kan maken, want ik denk dat ik er op deze manier niet echt iets in ga krijgen.
Als je je hele interieur in 10 minuten naast de auto wil zien liggen, ga eens naar Tesland.
Dan kun je mooi zoeken naar losliggende en rammelende spullen.
Het mooie is dat dat hele interieur er ook in 10 minuten zonder schade weer in zit.
 
Laat ik beginnen met dat het natuurlijk lastig is om een geluid zodanig te beschrijven dat een ander zich het geluid via zijn herinnering kan voorstellen.
Het tikkende geluid herken ik niet, maar mogelijk het 'harde draaigeluid' wel.
Als we het inderdaad over hetzelfde hebben, is dat iets waar ik mij niet druk over zou maken.
Er zijn inderdaad kleppen die door de auto open/dicht worden gezet.
Edit: het is niet het geluid waar @nico180 op duidt, het geluid dat ik bedoel is snerpender.
Update: de auto is naar Tesla Duiven geweest en voorzien van nieuwe luchtvering aan de voorzijde, een fabrieksfout dus! Eindelijk genieten van een stille Tesla.