Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie is er al wezen snowdriften vandaag?

This site may earn commission on affiliate links.
Eigenlijk wel jammer is dat...

Maar dat hoort dan meer thuis in het draadje "Janken over...."
Ik had ooit eens.... daar kon je het beperkt en volledig uitzetten.

Beperkt was leuk om de auto wat uitstapjes te laten maken (zoals net een metertje dwars door de bochten) maar als het echt te gek werd dan greep deze alsnog in. Volledig uit was ook echt volledig uit en dat kon de pret echt beginnen.:p
 
Ik!
 

Attachments

  • 20190122_091103613_iOS.jpg
    20190122_091103613_iOS.jpg
    459.3 KB · Views: 66
  • Funny
Reactions: ramonneke
Heb even loaner van een Tesla autoschade herstel Den Haag (Google maar, hoef ik de naam niet te noemen). Een bijna 6 jaar oude classic zonder AP, maar met alloygators, spoiler, in huisstijl gespoten remklauwen, metalen dak (!), 21 inch zwarte velgen en extra sterke leds binnen. En een spoiler. Disco white. Wat een heerlijk ding. Stil en volledig bij de les. Wat ik er mee gedaan heb schrijf ik hier niet op.

Maar het was geweldig.

(Schade aan eigen auto was klein, verhaalbaar en top geregeld.)
 
  • Like
Reactions: woes
Heb even loaner van een Tesla autoschade herstel Den Haag (Google maar, hoef ik de naam niet te noemen). Een bijna 6 jaar oude classic zonder AP, maar met alloygators, spoiler, in huisstijl gespoten remklauwen, metalen dak (!), 21 inch zwarte velgen en extra sterke leds binnen. En een spoiler. Disco white. Wat een heerlijk ding. Stil en volledig bij de les. Wat ik er mee gedaan heb schrijf ik hier niet op.

Maar het was geweldig.

(Schade aan eigen auto was klein, verhaalbaar en top geregeld.)
Haha, deze is vast bij ons geweest.
 
  • Informative
Reactions: BobbyKings
Heb even loaner van een Tesla autoschade herstel Den Haag (Google maar, hoef ik de naam niet te noemen). Een bijna 6 jaar oude classic zonder AP, maar met alloygators, spoiler, in huisstijl gespoten remklauwen, metalen dak (!), 21 inch zwarte velgen en extra sterke leds binnen. En een spoiler. Disco white. Wat een heerlijk ding. Stil en volledig bij de les. Wat ik er mee gedaan heb schrijf ik hier niet op.

Maar het was geweldig.

(Schade aan eigen auto was klein, verhaalbaar en top geregeld.)
Disco White? :D
 
  • Funny
Reactions: woes