Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

PaulusdB

Mayor Gnomus Vintage Limb
Jul 12, 2013
6,699
6,482
Europe
Nu er steeds meer Model S'en worden uitgeleverd, worden ze natuurlijk steeds vaker in het wild gesignaleerd.

Plaats daarom hier uw spots, of die van anderen.

Om de boel te starten hierbij een filmpje van mijn neefje, de vrachtwagenchauffeur, die deze twee S'en spotte op de A2 richting zuid ter hoogte van Beesd. Schokkerig beeld met rustgevend muziekje eronder. :crying:
Iemand enig idee waar dit transport vandaan komt / heen gaat?

Last edited by a moderator:

PaulusdB

Mayor Gnomus Vintage Limb
Jul 12, 2013
6,699
6,482
Europe
Blijkt ineens dat de baas (Erik D.) van mijn neefje de vrachtwagenchauffeur net een Tesla geleverd heeft gekregen.
Tesla Erik D.jpg

Edi99

Egbert Dijkstra
Jun 23, 2013
3,971
3,287
Haarlem, Netherlands
Afgelopen weekend in Overveen. Opvallend is de extra ruimte tussen de twee parkeerplekken- daar is goed over nagedacht. Ook valt de omvang van de auto op - hij past maar net in het vak. De breedte resulteert in het naar buiten steken van de stekker. Nu is hier de weg erg breed, dan gaat dat wel. Maar zal op sommige plekken nog wel een punt worden.
fotoverveeno.JPG

Thelosen

Member
Apr 29, 2013
225
61
Nederland
Ze beginnen al minder zeldzaam te worden. Zondagmiddag rond 17.00 uur een MC red tegengekomen in de binnenlanden bij Hoevelaken. Donderdagochtend rond 10.45 uur werd ik ingehaald door een zwarte op de A1 bij de afslag naar Almere A6.

In het verkeer is het een imposante verschijning!

rogert

Member
Aug 2, 2013
30
0
Rotterdam, the Netherlands
Er stond er eergisteren 1 bij mij op de Van Nellefabriek stroom te tanken naast een Schiehal, een grijze Sig P85. Iemand van hier? Ik ben nog even langsgelopen, maar de eigenaar was nergens te bekennen. Zou graag even kennismaken.

FVO

Active Member
Nov 26, 2011
3,694
1,568
Vandaag mijn eerste in het wild gespot op de Noorderlaan aan liften Hugo De Jonghe. Er stond daar voorheen ook altijd een roadster. Is het iemand van hier?

Fred Odijk

Member
May 30, 2013
114
0
The Netherlands
Donderdagochtend in Oud Beijerland op weg naar A29 een zilvergrijze MS gezien. Wilde hem wel van dichtbij bekijken, maar - guess what - op de A29 was hij uit beeld in een split second. Ik moet broodnodig mijn eigen MS krijgen.

pebell

Member
Jul 22, 2013
558
3
Leiden, The Netherlands
Eindelijk mijn eerste MS op de weg gezien. Een zilvere, op de A2 een klein stukje vóór Eindhoven. Allemachtig wat een imposante verschijning zeg! Ben er even naast gaan rijden, duimen naar elkaar opgestoken. Iemand van hier?

Fred Odijk

Member
May 30, 2013
114
0
The Netherlands
Mijn 3e sighting van een S in het wild: Afgelopen maandagavond op A15 in oostelijke richting voegde bij Rhoon een Signature Red in met kenteken x-SGK-xx. Vanwege de drukte ging ik op de langzame baan rijden om hem in te laten halen. Mooi silhouet en verlichting in de late schemering.

Last edited:

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC