Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Deze namiddag rond 17u op de ring rond Roeselare ingehaald door een zwarte S ( ik reed 95 bij max 90 en zij passeerde me vlotjes ).
Toen ie ongeveer naast me kwam stak ik mijn hand op om te groeten en keek toen lachend naar de bestuurster van de S maar O Jee wat een zuur gezicht !! Ze bekeek me net alsof ze zonet een fles azijn gedronken had en met humeur op vriespunt, en wat moet die gast nu gaan zwaaien ? Ik was bijna neergebliksemd.
Dus aan de dame van rond de zestig in de zwarte Tesla S: Sorry dat ik u gegroet heb en vriendelijk heb gelachen, ik zal het nooit meer doen en zal mijn best doen om weledel en hooggeboren dames niet meer te storen. Het ga je goed ! Saluut !

:(
 
Bij ons in de buurt rijdt een wat jongere dame rond in een S.

En ik groet altijd ( als ik kan, tenminste).
Ook naar deze dame.

De eerste paar keren heeft ze mij gewoon genegeerd.
Maar : na een keer of 4,5 kreeg ik een seintje met de lichten én een vriendelijk handje terug.

Ik denk dat ze pas toen de Tesla-tiquette begreep had.
 
Klinkt als een bug. Update?
Als dat OTA kan, heel graag!
Heb ook een tig-tal andere bug reports doorgegeven via de voice comm....maar aangezien dat een vrouwelijke versie is, werden deze bug reports helaas niet herkend/in behandeling genomen, ondanks het feit dat het duidelijk reproduceerbare bugs zijn.

Ik zal je de details besparen.
 
Ik krijg altijd wel aardig wat handjes of grootlicht van rijdende Tesla bestuurders, maar bij een SuC staart iedereen strak voor zich uit. Wel een paar keer in Duitsland dat juist mensen met brandstofauto's interesse tonen en vragen stellen. Maar met de Tesla bestuurders praktisch nooit contact. Moet zeggen dat ik zelf ook geen pogingen tot contact meer doe bij de SuC's inmiddels.