Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_5969.PNG


Mischien ook zijn Veyron ingeruild voor de I8
 
Vanochtend een paar intense meetings achter de rug. Daarna geen tijd om iets te lunchen. Ik dacht, wel even een luchtje scheppen. Stap ons pand uit (Crown Business Center, Hoofddorp) en wat zie(n) ik? Voor mij de eerste MX in het wild. En witte met wit interieur (oef, nice!), kenteken KH-7..-T. en aan de stekker. Iemand van hier?
Hier bij Crown in Rijen hebben we sinds vorige week ook een model X (en 3x model S). Ook wit met wit leer. En kenteken: KK--K. :oops:
 
View attachment 198203

Mischien ook zijn Veyron ingeruild voor de I8
Die Veyron is van pa.

Wel typisch die 1e zin vh artikel. Mijn auto bepaald niet mijn status.... En als er vervolgens taxi's van dezelfde auto m weg doen voor een ander. Zou toch zeggen dat z'n auto dan wel degelijk zijn status bepaald:rolleyes:.
 
Vandaag deze gespot bij ABS Splinter in Amsterdam.
Smaken verschillen natuurlijk, maar voor iedereen gaat oordelen: is volgens mij toevallig, omdat de wrap (denk ik) er af is tbv schadeherstel.
IMG_2122.JPG
Naar mate ik er vaker naar kijk vind ik het toch wel een aparte onbedoelde combinatie...:eek:
 
Hier de parkeerpolitie van Hof van Saksen weer. Blauwe Tesla is de hele dag aan het opladen en is maximaal vol. Hij mag door zijn eigenaar uit de ballenbak worden opgehaald!
Ik ben ook geen purist maar leg je nummer op het dashboard, want met EV claim je niet het hele weekend 1 van de 2 Destination Chargers. We zijn met 4 MS-en en kunnen we goed regelen...