Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Zondag 20-11-16 op Cartouche.

Iemand van hier?

DSC_1460.JPG
 
Zoals Apple na 1,5 jaar heb je een oud model o_O ik heb niks tegen vooruitgang maar dit gaat wel heel snel, te snel voor mijn portemonnee ;)
Hey Apple bashen? Pas op en lees verder. Een Apple computer is duur maar brengt na 3 jaar nog steeds de helft van de nieuwwaarde op.
Een Windows computer van 3 jaar oud wil niemand zelfs nog cadeau krijgen. Idem voor de iPhones. Een iPhone 6 van bijna 2 jaar oud verkocht ik binnen een uur op Marktplaats voor 450 euro. En 500 euro was ook nog gelukt.
Apple is de enige fabrikant die ook na 7 jaar al zijn geleverde apparatuur volledig ondersteunt en desgewenst automatisch van gratis updates voorziet.
De gemiddelde Android telefoon krijgt sowieso geen updates en als het al gebeurt is dit na twee jaar einde oefening.
Mijn dagelijkse computer is een MacBook Pro van voorjaar 2009. Ja, je leest het goed. Dit machientje heeft nu 2000 volledige laad-ontlaadcycli achter de rug, accu nog 73%. Is nog nooit kapot geweest en nog volledig op snelheid. Zojuist de gratis OS10.01 Sierra erop gezet.
Wim - tot 2008 CEO van Apple iCentre Group - S.
 
Hey Apple bashen? Pas op en lees verder. Een Apple computer is duur maar brengt na 3 jaar nog steeds de helft van de nieuwwaarde op.
Een Windows computer van 3 jaar oud wil niemand zelfs nog cadeau krijgen. Idem voor de iPhones. Een iPhone 6 van bijna 2 jaar oud verkocht ik binnen een uur op Marktplaats voor 450 euro. En 500 euro was ook nog gelukt.
Apple is de enige fabrikant die ook na 7 jaar al zijn geleverde apparatuur volledig ondersteunt en desgewenst automatisch van gratis updates voorziet.
De gemiddelde Android telefoon krijgt sowieso geen updates en als het al gebeurt is dit na twee jaar einde oefening.
Mijn dagelijkse computer is een MacBook Pro van voorjaar 2009. Ja, je leest het goed. Dit machientje heeft nu 2000 volledige laad-ontlaadcycli achter de rug, accu nog 73%. Is nog nooit kapot geweest en nog volledig op snelheid. Zojuist de gratis OS10.01 Sierra erop gezet.
Wim - tot 2008 CEO van Apple iCentre Group - S.
Ben ook apple fan in hart en nieren kwaliteit gaat er wel op achteruit. En met nieuwste mbp vergeten ze doelpubliek. Niemand die op magic bar zit te wachten
 
Op dit moment voor 'ons' pand (Crown Business Center, Hoofddorp) en aan de stekker: een zwarte MS, kenteken JG-***-. Iemand van dit fantastische forum?

Ik heb een zwarte MS met JG-kenteken en was een uur geleden in Hoofddorp.... alleen niet aan de stekker. Wel heel close ... telt deze ook voor een halve punt? :)

En nu staat pal voor mijn huis in Den Haag een Titanum MX, kenteken KK-***-K. Bekend?